خوزستانی‌های کاروان ورزشی "خودباوری و امید" در میان استقبال پرشور مردم و مسوولان وارد فرودگاه اهواز شدند.
کد خبر: ۶۶۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 15 October 2018

ورزشکاران خوزستانی شرکت‌کننده در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا که در این دوره خوش درخشیدند و آماری بی‌سابقه را رقم زدند، با استقبال رسمی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان و نصیری معاونان او، جمعی از مسوولان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و همچنین مردم وارد اهواز شدند.

هفت مدال طلا، شش نقره و هفت برنز، دستاورد کاروان ورزشی خوزستان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ٢٠١٨ است؛ این نتیجه برای اولین بار رقم خورد و نتیجه‌ای تاریخی محسوب می‌شود.

مسوولان نیز با ورود ورزشکاران به سالن اصلی فرودگاه با قراردادن حلقه‌های گل در گردن آن‌ها، رقم خوردن چنین موفقیت بی‌سابقه‌ای در بازی‌های پاراآسیایی را به این ورزشکاران تبریک گفتند.

در مراسم استقبال روسای هیات‌های ورزشی جانبازان و معلولان و کم‌بینایان و نابینایان خوزستان نیز حضور داشتند.

طنین سرود مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سرودهای حماسی توسط یک گروه موسیقی از جمله اتفاقات این مراسم بود.

خانواده های ورزشکاران جانباز و معلول نیز با در دست داشتن بنر، پرچم جمهوری اسلامی و حلقه های گل در مراسم استقبال حضور داشتند که پس از دیدن فرزندان خود، آن‌ها را در آغوش گرفتند.

نصب تصاویری از افتخارآفرینان بازی‌های پاراآسیایی در فرودگاه از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان جلوه ویژه‌ای در مراسم استقبال ایجاد کرده بود.

پرواز حامل کاروان ورزشی خوزستان که ابتدا قرار بود ساعت 11 ظهر امروز به زمین بنشیند به دلیل شرایط نامساعد جوی هوای امروز خوزستان و اهواز با بیش از یک ساعت تاخیر ساعت ۱۲:۱۵ وارد فرودگاه اهواز شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار