نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از سیاست های دولت گفت: متاسفانه دولت به فکر گرانی سرسام آور و معیشت مردم نیست.
کد خبر: ۶۶۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 18 October 2018

عبدالله سامری خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای روحانی درباره دلار صحبت کرد و گفت دلار را ۱۰ هزار تومان می خریم و ۱۱ هزار تومان می فروشیم، درحالی که دلار داشت پائین می آمد. وقتی دلار در این سطح متوقف شد، همه مردم از قضیه دلار کنار کشیدند و دولت هم با اسب خودش در میدان تورم و گرانی و دیگر بدبختی های مردم ایران تاخت و هنوز هم می تازد. پس دولت کی می خواهد به فکر معیشت مردم باشد؟

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از مردم فداکار و همیشه در صحنه های انقلاب و نظام اسلامی خواست در دوره های بعد به دولت هایی با چنین تفکری رای ندهند.

سامری افزود: همان گونه که در گذشته گفتیم مردم نباید روحانی را برای بار دوم به عنوان رئیس جمهور انتخاب می کردند ولی خیلی ها حرف ما را گوش ندادند اما امروز ما همه چیز را به وضوح دیدیدم. شوربختانه داریم تمام کشور را دچار مشکل می کنیم و چشم مان به خارجی ها است و به آن هم افتخار می کنیم.

سامری درباره تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم شورای نگهبان لایحه CFT را که در مجلس شورای اسلامی توسط عده ای از نمایندگان تصویب شد، رد کند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار