مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در زمان شکستگی خط غدیر، EC آب در شهرهای آبادان و خرمشهر در حدود 4 هزار میکروموس بر سانتیمتر بود اما اکنون EC در دو شهر حدود 3200 میکروموس بر سانتیمتر است.
کد خبر: ۶۶۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 17 October 2018

صادق حقیقی پور با اشاره به تلاش‌های انجام‌گرفته برای حل مشکل آب شرب در شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: شکستگی ایجاد شده در خط غدیر تعمیر شده است و اکنون در مرحله تنظیم خطوط قرار داریم تا وضع کیفی آب در آبادان و خرمشهر بهبود پیدا کند.

وی با بیان این‌که نیروها در تلاش هستند تا هرچه سریعتر جریان آب را به حالت پایدار برسانند، افزود: بعد از هر شکستگی مساله تنظیم خط یکی از مهمترین مسایل است که باید به دقت انجام بگیرد تا شرایط مجددا به حالت نرمال باز گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در زمانی که خط غدیر دچار شکستگی شده بود، EC آب در شهرهای آبادان و خرمشهر در حدود 4 هزار میکروموس بر سانتیمتر بود اما اکنون EC آب در این دو شهر حدود 3200 میکروموس بر سانتیمتر است.

حقیقی پور عنوان کرد: با توجه به این‌که به روستاهای آبادان نیز از طریق خط غدیر آبرسانی می‌شوند، شرایط پایدار شدن خط به زمان بیشتری نیاز دارد اما امیدواریم با تنظیماتی که بر روی این خط انجام می‌گیرد هرچه سریعتر وضعیت کیفی آب در شهرهای خرمشهر و آبادان بهبود کامل پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار