معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از خدمات رسانی 12 پایگاه و پست امداد و نجات در ایام اربعین به زائران حسینی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 17 October 2018

صادق سلامت در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت پست‌های امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان در مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: پوشش امدادی هلال احمر خوزستان به زائران اربعین حسینی(ع) از 21 مهرماه آغاز شده و تا 8 آبان ماه به مدت 20 روز ادامه دارد.

وی افزود: در این راستا در شهرهای اندیمشک، ایذه، بهبهان و هندیجان به عنوان ورودی های استان خوزستان پست‌هایی مستقر شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به پست‌های امدادی مستقر در مسیر پیاده روی، عنوان کرد: پست شهدای بنی هاشم در منطقه عین 2 اهواز و پست مسلم بن عقیل در مسیر چذابه مستقر هستند که مسئولیت این پست‌ها به عهده هلال احمر اهواز است.

سلامت با اشاره به پایگاه های ثابت امداد و نجات هلال احمر در مسیر پیاده روی اربعین حسین(ع)، گفت: پایگاه امام جعفر صادق (ع) در کیلومتر 5 جاده سربندر – آبادان، پایگاه امام حسین(ع) در جاده آبادان - سربندر، شهدای امدادگر در جاده خرمشهر- اهواز، شهید علی چعب در جاده اهواز - اندیمشک ، پایگاه امام سجاد(ع) در مشراگه رامشیر، امام محمد باقر (ع) در سه راهی امیدیه پایگاه هایی امداد و نجات ثابتی هستند که برای خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی(ع) در نظرگرفته شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اربعین97 ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار