/هفته نهم لیگ برتر فوتبال/
در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد به مصاف پدیده می‌رود، نفت‌مسجدسلیمان میهمان تیم ماشین‌سازی است، استقلال خوزستان از پارس جنوبی پذیرایی می‌کند و نفت آبادان رو در روی تراکتورسازی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 17 October 2018

هفته نهم لیگ برتر فوتبال از فردا (پنج‌شنبه) به مدت سه روز و با دیدار خارج از خانه فولاد برابر پدیده آغاز می‌شود. در روز دوم نیز نفت‌مسجدسلیمان میهمان تیم ماشین سازی است و استقلال خوزستان از تیم پارس جنوبی پذیرایی می‌کند و در روز پایانی نیز نفت آبادان میزبان تیم تراکتورسازی است.

پدیده – فولاد

فولاد در هفته نهم باید رو در روی پدیده لیگ قرار بگیرد؛ تیمی که امسال علاوه بر این‌که نامش پدیده است تا این‌جای رقابت‌ها نیز با ارائه بازی‌های دیدنی و حساب‌شده توانسته خود را به عنوان پدیده و یک مدعی نشان دهد.

فولادی‌ها که با ایلی‌استان، سرمربی جدید خود هنوز به برد در لیگ برتر دست پیدا نکرده‌اند و در جام حذفی نیز به دستان همین تیم پدیده با این مسابقات وداع کردند، این هفته به دنبال انتقام از پدیده و جبران آن نتیجه و صعود در جدول لیگ برتر در صورت لغزش حریفان خود هستند.

فولا از ساعت 15 فردا (پنج شنبه) میهمان شاگردان گل‌محمدی است.

ماشین سازی تبریز – نفت‌مسجدسیلمان

نفتی‌ها که وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارند و با مرزبان هم نتوانسته‌اند طعم پیروزی در لیگ برتر را بچشند، اکنون با سه امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند. این تیم اگرچه این روزها بازی بهتر و حساب‌شده‌تری را نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ به نمایش می‌گذارد ولی در نتیجه گیری اصلا موفق نبوده است و شرایط آن، نگرانی مسجدسلیمانی‌ها را در بردارد.

شاگردان مرزبان در هفته نهم لیگ باید به مصاف ماشین‌سازی بروند که در هفته‌های اخیر بد کار نکرده است و اکنون هشت امتیازی است. مسجدسلیمانی ها باید این هفته از بازی در تبریز امتیاز بگیرند و به وضعیت خود سر وسامان دهند و در غیر این صورت شرایط این تیم بحرانی‌تر خواهد شد.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت 15:30 روز جمعه در تبریز به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت.

استقلال خوزستان – پارس جنوبی

استقلالی‌ها که در دو بازی اخیر خود در جام حذفی و لیگ برتر 11 گل دریافت کرده‌اند، این هفته در دیدار با پارس جنوبی به دنبال جبران آن نتایج ضعیف هستند. استقلالی‌ها به ادامه لیگ و حتی قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول بسیار امیدوار هستند و داریوش یزدی سرمربی استقلال نیز به این موضوع و این که تیمش امسال سقوط نمی‌کند، تاکید دارد.

پارس جنوبی و استقلال خوزستان در جدول‌ رده‌بندی هم‌امتیاز هستند و شاگردان تارتار تنها به دلیل گل‌زده بیشتر، سه پله بالاتر از شاگردان یزدی قرار دارند. این دیدار برای دو تیم شش امتیازی محسوب می‌شود و باتوجه به انگیزه‌های دو تیم می‌تواند جذاب و تماشگرپسند هم باشد.

استقلال خوزستان از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز از تیم پارس جنوبی پذیرایی می‌کند.

نفت‌آبادان – تراکتورسازی

باتوجه به آن اتفاقاتی که در جریان دیدار نفت‌آبادان و پیکان رخ داد و منجر به ناتمام ماندن آن بازی شد، با دستور موقت کمیته انضباطی، فعلا دیدارهای خانگی‌ نفت بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و شاگردان سرجیو این هفته برابر تراکتورسازی از همراهی هواداران خود محروم هستند.

نفت 6 امتیازی این هفته باید رو در روی تراکتورسازی 13 امتیازی قرار بگیرد که در جام حذفی در آبادان با قبول شکست برابر نفت، از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ این بازی اگرچه تماشاگر ندارد و از جذابیت آن کاسته می‌شود ولی باتوجه به این‌که نفت به دنبال شکست دوباره تبریزی‌‌‌ها و تراکتور نیز در اندیشه جبران نتیجه جام حذفی است، دیدنی خواهد بود.

نفت از ساعت 18 روز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار