کد خبر: ۶۶۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 18 October 2018
به گزارش تابناک سمنان ،معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری 250 مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .
غلامرضا طحان ضمن اشاره  به مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه حمل و نقل جاده ای کالا و ابلاغ سیاست ها و تاکیدات ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر حفظ حقوق صنفی شاغلین حمل و نقل جاده ای اضافه نمود: این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیتها برای رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش می نماید.
ایشان با تشکر از اعتماد رانندگان به این اداره کل برای انعکاس نقطه نظرات و شکایات افزود : برنامه دیدارهای عمومی روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته در پایانه های بار استان بمنظور رسیدگی آنی به درخواستها و مشکلات رانندگان انجام می گیرد.
طحان در پایانتاکید کرد : رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای بین شهری می توانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده ای مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع‌رسانی www.141.ir  و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار