کد خبر: ۶۶۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 18 October 2018
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان در این همایش که با حضور دکتر حسینی آذرنوشان مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی و کارشناسان ستاد مرکزی همراه بود چالشها، مشکلات و نیازمندی های واحدهای اداری مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان در جلسه آغازین این همایش با تاکید بر اهمیت تداوم برگزاری چنین جلساتی، ارتقاء سطح تعاملات استانی و منطقه ای در حوزه اداری را در اجرا و
پیاده سازی صحیح بخشنامه ها بسیار راهگشا دانست. وی اظهار امیدواری کرد با بررسی و بازخوانی دستورالعملها و آئین نامه ها در حوزه پرسنلی، اداری و تشکیلاتی موانع فراروی اجرایی آنها احصا شده و اقدامات لازم در خصوص رفع نواقص صورت پذیرد.
دکتر حسینی آذرنوشان مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی نیز ضمن تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان در میزبانی برگزاری این هم اندیشی، شناسایی و رفع مشکلات حوزه اداری را از اهداف اصلی این قبیل جلسات عنوان کرد. وی با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی اظهار داشت: نیروی انسانی مهمترین رکن در یک سازمان بوده و تلاش در جهت بالابردن سطح علمی و تخصصی پرسنل زمینه ساز پیشرفت و کسب توفیق برای یک سازمان پویا خواهد شد. حسینی آذرنوشان ضمن اعلام اینکه در چهار سال اخیر بیش از ده هزار نفر جذب سازمان شده اند افزود: یکی از اقدامات اساسی و راهبردی سازمان تعامل با سازمان سنجش در برگزاری آزمون استخدامی توسط آن سازمان بوده که با این کار از بسیاری مشکلات مرتبط با این حوزه کاسته شده است. وی افزود: توجه به آموزش های دوره ای، نیروپروری و خوداتکایی برای هر مجموعه اداری لازم و ضروری بوده و ضمن توجه به جایگاه واحد اداری در سازمان، وظایف و تکالیف محوله به نحو احسن انجام گیرد. مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از مسئولین اداری استانها خواست تا ضمن سرکشی از واحدهای تابعه نسبت به آسیب شناسی مشکلات اقدام و با تلاش در جهت ارتقا سطح تعاملات خود با ستاد مرکزی در تصمیم گیریهای ستادی شرکت نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار