از چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان سپیدرود رشت است.
کد خبر: ۶۶۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 18 October 2018

به گزارش تابناک : هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود، در ادامه بازی‌های این هفته نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان به مصاف سپیدرود رشت خواهد رفت.

سبز‌پوشان اصفهانی در 7 بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها یک پیروزی داشته‌اند و 2 شکست پیاپی و یک تساوی نتیجه 3 بازی آخر آن‌ها بوده است؛ نمازی که در برهه سختی قرار گرفته امیدوار است با پیروزی در این دیدار به روز‌های خوب بازگردد.

سپیدرود رشت که فصل را با خداداد عزیزی شروع کرد خیلی زود علی کریمی را جایگزین وی کرد اما تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده است؛ شاگردان علی کریمی در 8 بازی خود تنها 2 گل به ثمر رسانده‌اند و همه تلاش خود را در این بازی خانگی به کار خواهند گرفت.

داوران دیدار ذوب‌آهن و سپیدرود

این بازی از ساعت 17 روز جمعه و در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز خواهد شد و رضا کرمانشاهی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد، ایوب غلام‌زاده، احد سلطانی و علی بای نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند، فریدون اصفهانیان نیز ناظر این دیدار است.

محرومان و مصدومان دو تیم

ذوب‌آهن در این دیدار مسعود ابراهیم‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان قادر خواهند بود این تیم را همراهی کنند؛ سپیدرود رشت نیز در این دیدار محروم ندارد اما یعقوب کریمی، میثم فردوسی و علی عزتی مصدومان این تیم هستند و سایر بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی در ترکیب این تیم حاضر خواهند شد.

نتایج بازی‌های گذشته

ذوب‌آهن در هفته قبل لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان بود که در پایان با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید؛ شاگردان نمازی با 2 پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست و 9 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

شاگردان علی کریمی نیز در هفته گذشته برابر پیکان تهران قرار گرفتند و در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند؛ سپیدرود رشت با 2 تساوی و 6 شکست و 2 امتیاز در رده شانزدهم حضور دارد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر تنها 2 بار در لیگ برتر و فصل گذشته مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در بازی رفت ذوب‌آهن 2 بر یک و در بازی برگشت 3 بر صفر به پیروزی رسید.

بهترین گلزنان دو تیم

ادی اناندز با 3 گل بهترین گلزن ذوب‌آهن است، ماریون سیلوا 2 گل و رضا حبیب‌زاده و سید‌محمد‌رضا حسینی هر کدام یک گل برای ذوبی‌ها به ثمر رسانده‌اند؛ در تیم سپیدرود رشت نیز حسین ابراهمی 2 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه 26 مهر‌ماه

پدیده مشهد - فولاد خوزستان

جمعه 27 مهر‌ماه

سایپا - استقلال تهران

ماشین‌سازی تبریز - نفت مسجد سلیمان

سپیدرود رشت - ذوب‌آهن اصفهان

استقلال خوزستان - پارس جنوبی جم

سپاهان اصفهان - نساجی مازندران

پرسپولیس تهران - پیکان ( به تعویق افتاد )

شنبه 28 مهر‌ماه

صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی تبریز

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار