فرماندار ویژه لارستان در این نشست ها در سخنانی با بیان اینکه ملاک و معیار عملکرد مدیران جلب رضایت مندی مردم، تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات و تلاش برای حل مشکلات است، گفت: مدیران در بین مردم به ویژه روستا‌ها حضور مستمر داشته باشند، چراکه این حضور منشا اثر و امید بخش است.
کد خبر: ۶۶۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 18 October 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، روح اله بامداد بخشدار بیرم و جمعی زیادی از مسئولین ادارات شهرستان، مسائل و مشکلات روستاهای علی آباد آوکشی، آبکنه، بالاده، محمدقاسمی، حسین آباد، کمال آباد، نجف آباد، پهرست سفلی، پهرست علیا، جوزقدان، لاورستان، علی آباد، کریشکی و شهر بیرم لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

مسئولین در این دیدارها که حجت الاسلام زندوی امام جمعه بیرم نیز حضور داشت؛ از نزدیک در جریان مشکلات و نیز مطالبات و درخواستهای اهالی این روستاها قرار گرفتند.

 

فرماندار ویژه لارستان در این نشست ها در سخنانی با بیان اینکه ملاک و معیار عملکرد مدیران جلب رضایت مندی مردم، تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات و تلاش برای حل مشکلات است، گفت: مدیران در بین مردم به ویژه روستا‌ها حضور مستمر داشته باشند، چراکه این حضور منشا اثر و امید بخش است.

وی تصریح کرد: جهت رفع موارد مطرح شده در روستاها، کمیته ای متشکل از نمایندگان فرمانداری، دفتر نمانیده مردم، بخشداری، شوراها و دهیاران و دستگاه اجرایی شهرستان، تشکیل می گردد و در آن کمیته موضوعات مطرح و بررسی می شود.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه با وجود تمامی فشارهای استکبار جهانی، خشکسالی های چندین ساله و کمبود اعتبارات، اما دولت، برای رفع مشکلات مردم و عبور از این مرحله حساس تلاش می کند؛ خاطرنشان کرد: امروزه مردم فشارهای اقتصادی و روانی زیادی را تحمل می کنند که باید با وحدت، همدلی، همراهی، هم افزایی وهمبستگی همه مردم و مسئولان، این برهه حساس را پشت سر بگذاریم.

 

پیش از این نیز امام جمعه و بخشدار بیرم، دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی روستاهای مذکور، مسائل و مشکلات و درخواست های اهالی روستا را مطرح و خواستار رفع این موارد شدند.

احداث جاده آبکنه به عمادده، اجرای طرح هادی، شبانه روزی کردن درمانگاه ها در سطح روستاها، کمبود آب شرب ، آبرسانی از سد محرم یا هایقر، اسقرار نمایندگی ادارات منابع طبیعی، بنیاد مسکن، اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، کمبود اعتبار در دهیاری ها، نبود سرویس ایاب و ذهاب برای دانش آموزان، ضعیف بودن اینترنت و آنتن دهی نامناسب تلفن همراه، ایجاد زمین چمن مصنوعی در روستاها، بهسازی و آسفالت معابر و کوچه ها، احداث سد آبخیزداری، نبود فضاهای ورزشی و تفریحی، اختصاص زمین به جوانان فاقد زمین، تسریع در گازرسانی، روشنایی معابر، افزایش تعرفه برق خانگی، ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های جدید التاسیس بالاده، نبود ماشین حمل زباله در بعضی روستاها، استقرار پاسگاه انتظامی، فرسوده بودن برخی مدارس، اشتغال جوانان، از عمده ترین مسائل و مشکلات مطرح شده بود که توسط مسؤولان مربوطه پاسخ و نسبت به رفع برخی از آنها قول مساعد داده شد.

در این نشست ها همچنين دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، روح اله بامداد بخشدار بیرم، محمد مظفری رییس دفتر نماینده مردم و جمعی از روسای ادارات شهرستان نیز مطالبی را بیان کردند.

برچسب ها: مدیران ، مسولین ، بین مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار