با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور صورت گرفت
با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و معاون وزیر راه و شهرسازی پل شهید ناجیان شهرستان شوش افتتاح شد.
کد خبر: ۶۶۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 18 October 2018

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این آیین گفت:مردم خوزستان همواره با ایثار، گذشت و فداکاری در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گامهای فراوانی برداشته اند.امروز هم شاهد آغاز عملیات اجرائی بیمارستان خیریه ای هستیم که جلوه دیگری از احساس مسئولیت مردم خوزستان به ویژه مردم شهرستان شوش را دارد.

به گزارش"تابناک" وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های فراوان استان خوزستان، موقعیت جغرافیایی و پراکندگی روستاها، وجود جاده ترانزیتی و تردد زائران در ایام مختلف به ویژه در محرم و صفر انتخاب این محل برای احداث بیمارستان انتخاب کارشناسی بسیار خوبی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: برای رونق منطقه و ایجاد اشتغال باید در کنار این بیمارستان سایر امکانات نظیر هتل نیز ایجاد شود.

فرماندار شهرستان شوش هم در این آئین گفت: این بیمارستان توسط 'علی عبدالخانی' در چهار هکتار وسعت شامل درمانگاه عمومی و تخصصی احداث می شود و 640 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

عدنان غزی افزود: 200 میلیارد ریال هزینه ساخت این بیمارستان را خیر یاد شده و 440 میلیارد ریال هزینه تجهیز آن را وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تقبل کرده اند و طی 2 سال آینده ساخت آن به اتمام خواهد رسید.استاندار خوزستان ، شیوخ منطقه، مردم و جمعی از مسئولان محلی در این آئین حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار