خطیب جمعه شادگان تاکید کرد:
خطیب جمعه شادگان بر لزوم تکمیل و تعریض محور شادگان به دارخوین و همچنین جاده بوزی به گرگر برای کاهش حوادث و سهولت تردد مردم و مسافران تاکید کرد.
کد خبر: ۶۶۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 19 October 2018

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله مهدوی کنی یاد این عالم ربانی را گرامی داشت و اظهارکرد: ایشان سال های متمادی به مبارزه با رژیم طاغوت پرداخت و سال‌ها از موطن خود تبعید شد، اما هیچگاه از مبارزه و حمایت از انقلاب و امام (ره) دست نکشید.

وی در ادامه دیگری از خطبه های خود با اشاره به سال روز شهادت شهید حجت‌الاسلام حاج سید مصطفی خمینی در سال ۱۳۵۶ عنوان کرد: شهادت فرزند امام خمینی (ره) در ادامه نهضت انقلاب اسلامی ایران بود که در نهایت به پیروزی آن منجر شد.

خطیب جمعه شادگان ازحاج سید مصطفی خمینی به عنوان شخصیتی ارزشمند، فیلسوف و بصیر نام برد که نقش ارزشمندی در شکل گیری نهضت اسلامی و پیشبرد اهداف امام خمینی (ره) داشت.

وی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به طول انجامیدن تعریض و تکمیل پروژه محور شادگان به دارخوین و همچنین جاده دهستان بوزی به گرگر بر لزوم تسریع در روند اجرای عملیات بهسازی این محورها تأکید کرد و گفت: به منظور جلوگیری از تصادف های مکرر جاده ای در این محورها به منظور تعریض و تکمیل این جاده ها باید سرعت عمل بیشتری از سوی مسئولان ذی ربط صورت گیرد.

حجت الاسلام شرفی درپایان گفت: یکی از مهمترین و اولویت دارترین طرح های عمرانی شهرستان شادگان در بخش راه است و با توجه به اهمیت تعریض و تکمیل جاده شادگان به دارخوین و همچنین تکمیل کار بهسازی و آسفالت جاده دهستان بوزی به گرگر انتظار می‌رود مسئولان مربوطه برای تسریع در کار روند این پروژه ها ایجاد کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار