مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: برابر استقلال خوزستان با برنامه بازی کردیم و خدا را شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم.
کد خبر: ۶۶۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 19 October 2018

حسین پاشایی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: یکی از بازی‌های با کیفیت پارس جنوبی بود که خیلی خوب با برنامه و با تمام اهدافی که داشتیم بازی را شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: بازی در ادامه نیز کاملا در تسلط ما بود تا این که آن اتفاقات پایان نیمه اول رخ داد و بازی کمی به جنجال کشیده شد. جا دارد از داوری که واقعا حق را به حق‌دار داد، تشکر کنم. نیمه دوم نیز کاملا بازی در اختیار ما بود و گلی هم که زدیم، حق‌مان بود و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی عنوان کرد: ما بیشتر به دنبال سه امتیاز بودیم که خدا را شکر به این مهم رسیدیم و فاصله‌مان را با تیم‌های بالای جدول کم کردیم. درباره صحنه‌ای که در اتمام نیمه اول پیش آمد، باید بگویم فکر می‌کنم که بازیکن استقلال خوزستان بی‌احترامی کرد و به همین دلیل اخراج شد و فنی نبود. به هر حال نظرات ما نظرات شخصی است و کمیته داوران باید نظر دهد ولی فکر می‌کنم تقریبا عدالت رعایت شد.

وی افزود: استقلال خوزستان به ویژه یزدی از فوتبالیست‌های بزرگ کشور بوده است و امروز تیمش واقعا فوتبال بازی کرد و ما هم با برنامه آمده بودیم و به نتایج قبلی حریف نگاه نکرده بودیم. خدا را شاکریم که با تیم خوبی بازی کردیم و سه امتیاز را هم گرفتیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار