مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که باتوجه به اتفاقاتی که امروز رخ داد، داور باید بازی را کنترل می کرد، گفت: امروز داور اشتباهاتی داشت که به ضرر تیم ما تمام شد.
کد خبر: ۶۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 19 October 2018

کریم بوستانی پس از نشست خبری بازی با پارس جنوبی، اظهارکرد: بازی در نیمه اول خوب پیش می‌رفت تا این که روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. متاسفانه سه هفته است که از داوری ضربه می‌خوریم. آقای اصفهانیان یکی از داوران بزرگ ایران بوده ولی نمی‌دانم چیدمان داوری‌شان به چه صورت است که هر داوری که به اهواز و به شهر ما آمده، به استقلال ضربه وارد کرده است. نمی‌دانم دیگر باید چه بگویم.

وی افزود: در نیمه دوم با تمام توان بازی کردیم ولی یک گل دریافت کردیم. بابت نیمه دوم و برای بازی خوبی که انجام دادیم و اگرچه به گل نرسیدیم باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: 9 نفره بازی کردن سخت است و تیم حریف هم با تمام قوا آمده بود. به هر حال به بازیکنانم تبریک می‌گویم که به صورتی بازی کردند که گل‌های بیشتری دریافت نکردیم.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال داور باید بازی را مدیریت می‌کرد. داور زمانی که روی احمد آل‌نعمه خطا می‌شود و به سود ما هم خطا را اعلام می‌کند، برمی‌گردد و به آل‌نعمه نیز کارت نشان می‌دهد. طبیعی است که نیمکت ما هم شروع به اعتراض می‌کند، البته نیمکت پارس جنوبی هم سر و صدا داشت و روی داور هم تاثیر گذاشت.

بوستانی بیان کرد: امروز داور اشتباهاتی داشت که به ضرر تیم ما تمام شد و داور نباید کارت زرد دوم را به آل‌نعمه نشان می داد زیرا خطا به نفع ما بود. داور باید به بازیکن حریف کارت قرمز نشان می‌داد و همین باعث شد که جنجال ایجاد شود. حتی بازیکنان ما می‌خواستند بیرون بیایند و فوتبال را ادامه ندهند ولی ما به احترام فوتبال ایران بازی کردیم.

وی عنوان کرد: وقتی شلوغ شد، نمی‌دانم چرا حمدی‌نژاد هم کارت قرمز گرفت. در آن جنجال، داور باید بازی را مدیریت می‌کرد. اگر بازیکنان ما اخراج نمی‌شدند، صد درصد این بازی را می‌بردیم. ما روی این بازی خیلی حساب کردیم و بازیکنان مان با تمام قوا و روحیه بالا به بازی آمده بودند. این بازی برای ما سکوی پرتاب بود و می‌توانست امتیاز خوبی برای ما جهت انجام دو دیدار آینده‌مان داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار