شهردار معنوی چذابه
شهردار معنوی چذابه گفت: حدود 100 دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران تدارک دیده شده است که 60 دستگاه توسط شهرداری اهواز، 30 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری اراک و 10 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری دزفول تأمین می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 20 October 2018

محمد رستم منش در جمع خبرنگاران در رابطه با خدمات شهرداری اهواز به زائرین در پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: وظیفه‌ای که به شهرداری‌های سراسر استان و اهواز در ایام اربعین محول شده است، کار روفت و روب معابر، سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر و راه‌اندازی غرفه فرهنگی‌های است.

وی گفت: تعداد 80 کارگر شهرداری در پایانه مرزی چذابه در حوزه خدمات و نظافت در دو نوبت تعیین‌شده است.

شهردار معنوی چذابه افزود: علاوه بر 80 نیروی خدماتی مستقر در مرز چذابه تعداد 30 باکس 700 متری زباله، تعداد 4 ماشین پرس زباله، نیز تدارک دیده‌شده است که با روش بهداشتی و زیر نظر بهداشت آماده دفن زباله هستند.

رستم منش عنوان کرد: با اشاره به فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیان کرد: از فردا علاوه بر توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائرین در محل پایانه چذابه تلویزیون شهری نیز توسط این معاونت عملیاتی می‌شود.

وی بابیان اینکه حمل‌ونقل مسافران به‌وسیله دستگاه‌های اتوبوس صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: حدود 100 دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران تدارک دیده‌شده است که 60 دستگاه توسط شهرداری اهواز، 30 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری اراک و 10 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری دزفول تأمین می‌شود.

رستم منش افزود: شهرداری اهواز برای حمل‌ونقل مسافران عملاً از 15 مهر فعالیت خود را آغاز کرده و تا یک هفته بعد از اربعین ادامه دارد.

وی در رابطه با نقاط جابه‌جایی زائرین توسط اتوبوس‌های شهرداری بیان کرد: مسیر اول از محل پارکینگ چذابه تا ابتدای مواکب و مسیر دوم از ابتدای مواکب نقطه صفر مرزی است.

رستم منش گفت: برخی مواکب نیز تا سه روز بعد از مراسم اربعین در مرز فعال هستند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: مرز چذابه ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار