رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:
وی مدارای قومی و مذهبی و تحمل سلیقه های مختلف در یک کشور و استان را از دیگر ستون های امنیت برشمرد و افزود: کشور ایران تنوع قومی، مذهبی و زبانی دارد و دشمن به دنبال این است که بین قومیت ها اختلاف ایجاد کند.
کد خبر: ۶۶۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 20 October 2018

سردار عبدالله عراقی جمعه شب در آیین رونمایی از یادمان شهدای گمنام پارک کوی ملت و تجلیل از خانواه های شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: نیروهای مسلح اولین ستون است و امروز در اقتدار کامل هستند.اتحاد و انسجام نیروهای مسلح واقعا بی نظیر است و دشمن از آن می ترسد.

به گزارش"تابناک"؛ سردار عراقی اقتصاد شکوفا و پایدار را دومین ستون عنوان کرد و گفت: این ستون می تواند نیروهای مسلح و همه مردم را پشتیبانی کند و اگر این اقتصاد شکوفا بر جامعه حاکم نشود ستون قدرت نظامی ما به تنهایی قادر نیست امنیت پایدار را ادامه دهد.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: آمریکا با تحریم ها قصد دارد ما را در این حوزه زمین گیر کند اما با مبنا قرار دادن فرمایشات رهبرمعظم انقلاب از این بحران با موفقیت عبور می کنیم.

وی مدارای قومی و مذهبی و تحمل سلیقه های مختلف در یک کشور و استان را از دیگر ستون های امنیت برشمرد و افزود: کشور ایران تنوع قومی، مذهبی و زبانی دارد و دشمن به دنبال این است که بین قومیت ها اختلاف ایجاد کند.

سردار عراقی بالابردن مقبولیت ساختار سیاسی را چهارمین ستون امنیت عنوان کرد وادامه داد: تمام دنیا بسیج می شود تا مردم را نسبت به این انقلاب بدبین کنند اما حضور گسترده مردم در مراسم اربعین حسینی و یا 22 بهمن نشان دهنده مقبولیت ساختار سیاسی است.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح به حادثه تروریستی اهواز در 31 شهریور ماه اشاره کرد و اظهار داشت: خبیثانی با پول وهابیت و ایدئولوژی وهابیت مردم بی گناه را به خاک و خون کشیدند و با خط دهی ایدئولوژیک استکبار جهانی کار می کنند.

آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز دراین برنامه گفت: شما مردم ولایتمدار میثاق بستید و مردمی هستید که در بدترین شرایط ایستادید و می ایستید و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب آمریکا ازملت ایران به سختی سیلی می خورد.

مدیر منطقه سه شهرداری اهواز نیز دراین برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: در این آیین پروژه 109 هزار متر مربع رو کش آسفالت در طول یک سال، بهسازی زمین های ورزشی و بهسازی و زیباسازی پارک ها در سطح منطقه سه به صورت نمادین به بهره برداری رسید.

مجتبی یوسفی افزود: 50 میلیارد ریال برای پروژه آسفالت و چهار میلیارد ریال برای روشنایی پارک ها هزینه شد.
در این آیین از خانواده سه شهید حادثه تروریستی اهواز به نام های کمایی، عذاری و نریمیسا از ساکنین منطقه سه شهرداری اهواز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار