دبیر سوگواره مهر محرم:
به گزارش تابناک سمنان ،دبیر سوگواره مهر محرم با تشریح جزئیات بخش ویژه عکس یازدهمین سوگواره ملی "مهر محرم" با عنوان "ورزشکاران عاشورایی" گفت: این بخش با همکاری وزارت ورزش و جوانانو با مشارکت ورزشکاران امسال برگزارمی شود.
کد خبر: ۶۶۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 20 October 2018
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، میثم قدس پور همزمان با ٢٦ مهر روز تربیت بدنی و ورزش افزود: در یازدهمین سوگواره مهرمحرم به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و حمایت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان، بخش ویژه عکس مهرمحرم با عنوان « "ورزشکاران عاشورایی" در نظر گرفته شده است.
وی در بیان جزئیات این بخش ویژه گفت: کلیه عکاسان، ورزشکاران و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.MehreMoharram.ir با مطالعه شرایط فراخوان و میزان جوایز، نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود تا سی ام  آبان ماه ٩٧ اقدام نمایند.
قدس پور موضوعات بخش ویژه عکس را شامل حضور ورزشکاران در دسته های عزاداری، برگزاری هیات مذهبی در اماکن ورزشی، کسب عناوین ملی و بین المللی با توسل به سیدالشهدا (ع)، فضاسازی محرم در محیط های ورزشی، تأسی ورزشکاران به ائمه معصومین (ع) و حضور ورزشکاران در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است.
با برگزاری مراسم اختتامیه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر از برگزیدگان یازدهمین سوگواره ملی و چهارمین مسابقه بین المللی رسانه های دیجیتال "مهر محرم" در بخش های مختلف تجلیل خواهد شد.
این سوگواره به صورت ملی و بین المللی با مشارکت دستگاههای مختلف از جمله مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگ موج فرهنگ سمنان و ... برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار