یزد - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه گفت: در سال 6 ماه نخست امسال افزون بر 9 هزار و 850 متر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر اجرا شده است.
کد خبر: ۶۷۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 20 October 2018

سیدمحسن پورسید افزود: این طرح در مناطق مختلف از جمله شهرک صفاییه، خیابان ساحلی، خیابان بعثت و بلوار جمهوری اسلامی انجام شده است.
وی همچنین در زمینه تامین آب شرب گفت: 365 متر شبکه آبرسانی در مناطق روستایی عزیز آباد ، کوچه دولت آباد ، خیابان سعدی و.... در طرح توسعه شبکه آبرسانی قرار گرفته است .
این مسئول ادامه داد: سه هزار و 485 متر شبکه توزیع آب در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان شهیدان پور نجفی ، بافت قدیم محله های نبادان و دربقلعه و خیابان های شهید بهشتی، سنگ فتح آباد و مفتح، اصلاح و بازسازی شده است.
وی با بیان اینکه آب شرب مردم از طریق 15حلقه چاه آب تأمین می‌شود، اضافه کرد: در 6 ماهه نخست امسال افزون بر یک میلیون و 459 هزار و 884 متر مکعب آب شرب استحصال و توزیع شد.
مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه تصریح کرد: در همین مدت برای تامین آب شرب مردم یک حلقه چاه عمیق به عمق 250 متر حفر شده است.
این مسئول از واگذاری و نصب 99 فقره انشعاب با کاربری های مختلف در این شهر خبر داد و تصریح کرد: در همین مدت 38 مورد اتفاقات اصلی و 715 مورد اتفاقات انشعابات مشترکین برطرف شد .
وی تصریح کرد: برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مردم، 815 مورد آزمایش کلرسنجی ، 711 مورد آزمایش باکتریولوژی بر روی 104 نمونه و 440 مورد آزمایش شیمی و فیزیک بر روی 31 نمونه انجام گرفته است.
پورسید ، نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی نوین بکو ، تعویض یک دستگاه الکتروموتور چاه یک پرستو، نصب و راه اندازی 2 دستگاه دیزل ژنراتور در چاه های شماره 2 و 3 مناطق بالا دست و تکمیل حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق 350 متر در مناطق بالا دست را از دیگر فعالیت ها ذکر کرد.
مدیر امور آب وفاضلاب ابرکوه ، احداث 197 عدد منهول فاضلاب در مناطق مختلف شهر ، تعویض هفت شیر فلکه اصلی بر روی خطوط انتقال و شبکه اصلی توزیع شهر، احداث 15 باب حوضچه شیر فلکه در نقاط مختلف شهر را هم از دیگر اقدامات این اداره بیان کرد.
آب شرب 13 هزار و 470 مشترک از طریق 14 حلقه چاه ، 101کیلومتر خط انتقال و 165 کیلومتر شبکه توزیع تامین می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار