دبیر هوشمند سازی بنادر عنوان کرد:
دبیر هوشمند سازی بنادر گفت: امروزه ایده پردازی و نوآوری، انقلابی بزرگ در حوزه‌های فناوری و ظهور کسب‌ وکارهای نوپا در جهان به وجود آورده است.
کد خبر: ۶۷۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 20 October 2018

به گزارش تابناک تهران؛ مهندس سینا محقق از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در رابطه با هوشمند سازی بنادر گفت: به‌منظور گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات، مسابقات ایده پردازی در سراسر دنیا و با موضوعات مختلف شکل‌گرفته‌اند تا جریان تبدیل ایده به پدیده و درنهایت ورود به بازار را تسهیل و تسریع کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در جهت رشد و پرورش فضای ایده پردازی و خلاقیت در حوزه های دریایی و تشویق فناوران و صاحبین ایده اقدام به برگزاری رویداد ایده پردازی با محوریت هوشمند سازی بنادر نموده است.

دبیر هوشمند سازی بنادر کشور در پایان گفت: هدف از برگزاری این رویداد ترویج فضای تفکر خلاق، ایده پردازی و همراهی صاحبین ایده در رشد و بهبود حوزه های دریایی در نظر گرفته شده است. در این رویداد صاحبین ایده علاوه بر دسترسی به ظرفیت های سازمان بنادر و دریانوردی در صورت تاییدیه اجرایی بودن از طرف هیئت داوران از حمایت های معنوی و مالی سازمان بنادر و دریانوردی و معاونت علمی و فناوری برخوردار خواهند شد.

به همین منظور فرم ارائه ایده بر روی پایگاه جشنواره به نشانی www.irandarya.com یا سایت statrtup-demo.ir  ، قابل‌دسترس است ایده پردازان می‌توانند پس از تکمیل، فرم مربوطه را به ایمیل  smart-port@irandarya.com  ارسال کنندهمچنین شماره های دبیرخانه رویداد ۰۲۱۲۹۹۰۵۴۵۸ می باشد. لازم به ذکر است مهلت ارسال ایده‌ها تا 30 مهرماه 97 است و این رویداد در تاریخ 1 تا 3 آبان ماه همزمان با چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار