مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ به ویژه در مناطق مرتفع شمالی و غربی استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 20 October 2018

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد تا اواسط هفته جاری با شدت و ضعف شاهد جنوبی بودن جریانات جوی و بالا بودن ضرایب ناپایداری خواهیم بود که در بعضی ساعات به ویژه بعد از ظهر یکشنبه تا غروب روز دوشنبه هفته جاری موجب افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ به ویژه در مناطق شمالی و غربی استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت احتمال تندباد لحظه‌ای و وقوع گرد و غبار در بخش‌هایی از خوزستان به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و بعضا مرکزی وجود خواهد داشت. همچنین در صبحگاه‌ها افزایش رطوبت و شرجی یا مه صبحگاهی به ویژه در سواحل پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع شرجی در صبح امروز گفت: میزان رطوبت امروز صبح در آبادان 86 درصد، شادگان 74 درصد و در دزفول و ماهشهر 72 درصد گزارش شده است.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان و ماهشهر با 36.6 و ایذه با 15.1 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 22 و 34 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار