حضور اسناندار گلستان در همایش بزرگ پیاده روی گرگان
استاندار گلستان گفت: سرمایه گذاری در ورزش، منفعت های ماندگار و طولانی مدت دارد و می تواند با پروراندن جسم و روح افراد، جامعه را از بروز آسیب های متعدد اجتماعی مانند اعتیاد و فسادهای فراوان مصون نگه دارد.
کد خبر: ۶۷۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 21 October 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان سید مناف هاشمی امروز در همایش بزرگ پیاده روی در گرگان شرکت کرد .

استاندار گلستان گفت: سرمایه گذاری در ورزش، منفعت های ماندگار و طولانی مدت دارد و می تواند با پرواندن جسم و روح افراد، جامعه را از بروز آسیب های متعدد اجتماعی مانند اعتیاد و فسادهای فراوان مصون نگه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی صبح امروز یکشنبه 29 مهر در همایش پیاده روی خانوادگی در گرگان اظهار کرد: کمک به فرهنگ سازی انجام همیشگی و مداوم ورزش در جامعه، مسوولیت همه ارگان ها و دستگاه ها به خصوص اداره کل ورزش و جوانان است که باید تلاش کنیم سهم ورزش در سبد زندگی خانوارها بیشتر از قبل شود.
وی افزود: افزایش زیرساخت ها و فراهم کردن امکانات در مناطق مختلف استان، مدال آوری ورزشکاران گلستانی در رویدادهای معتبر ورزشی مانند بازی های آسیایی و المپیک را آسان تر می کند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: استعدادهای ورزشی استان با برخورداری از امکانات حرفه ای و ضروری، بارور شده و می توانند در رقابت با حریفان داخلی و خارجی به بالندگی و رشد مطلوب رسیده و در تاریخ ورزش ماندگار شوند.
هاشمی تصریح کرد: یکی از نتایج مدال آوری و قهرمانی ورزشکاران گلستان، افزایش شور و نشاط در جامعه و ایجاد انگیزه در جوانان برای ورود حرفه ای به ورزش است .
استاندار گلستان و مدیران حاضر در مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام، با قرائت فاتجه به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
در پایان این مراسم نیز جوایزی به قید قرعه و شرکت کنندگان اهدا شد.
لازم به ذکر است، به مناسبت هفته تربیت بدنی (26 مهر تا 2 آبان) همایش بزرگ پیاده روی همگانی در گرگان از ابتدای سروش جنگل تا تپه نورالشهدا و گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

 ورزش با پرورش روح از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار