مدیرکل حج و زیارت خوزستان خبر داد:
مدیرکل حج و زیارت خوزستان از توقیف تاکنون 300 ویزای جعلی در دو مرز چذابه و شلمچه و بازگشت دادن صاحبان این ویزاها از مرز خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 22 October 2018

ناصر حویزاوی اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 35 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تاکنون 130 هزار نفر از مردم خوزستان در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند و برای بیش از 100 هزار نفر از این تعداد ویزا صادر شده است.

حویزاوی با تأکید بر لزوم اخذ ویزا از مراکز و دفاتر رسمی، تصریح کرد: کسانی که قصد عبور از مرزها جهت سفر به عتبات عالیات را با ویزای جعلی یا مخدوش داشتند، از مرز بازگشت داده شده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان توصیه کرد: زائران دریافت ویزا را به روزهای آخر موکول نکنند زیرا در ایام آخر ازدحام زیاد است. زائران هم‌اکنون می‌توانند در این زمینه اقدام کنند تا در مدت کوتاهی برای آنان ویزا صادر شود.

وی با بیان اینکه کسانی که ویزای جعلی داشته‌اند باید مجددا اقدام به اخذ ویزا کنند، گفت: تاکنون حدود 300 ویزای جعلی در دو مرز چذابه و شلمچه توقیف شده و دارندگان این ویزاهای جعلی از مرز بازگردانده شده‌اند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حج و زیارت ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار