به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به‌مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حمایت شرکت مخابرات ایران از این مراسم باشکوه و سهیم شدن در این امر مهم و کمک به رقم زدن ارتباطی فراگیر برای تمام زائرین کشورمان، شرکت مخابرات ایران هزینه تماس از طریق تلفن ثابت در کشورمان با کشور عراق را کاهش داد.
کد خبر: ۶۷۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 22 October 2018

سید مجید صدری اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی، هزینه هر دقیقه تماس از تلفن ثابت در ایران با تلفن ثابت در کشور عراق با 10 درصد تخفیف، از ۷۰۰ تومان به ۶۳۰ تومان کاهش می‌یابد.

وی هم‌چنین افزود: تماس از طریق تلفن ثابت در کشورمان با تلفن همراه در کشور عراق که دقیقه‌ای ۹۰۰ تومان بود، در ایام اربعین حسینی با 10 درصد تخفیف، دقیقه ای ۸۱۰ تومان محاسبه می‌شود.

صدری اعلام کرد: تخفیف هزینه تماس از تلفن ثابت با تلفن ثابت و تلفن همراه در کشور عراق از تاریخ اول آبان تا ۱۸ آبان ماه سال جاری اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان این‌که این شرکت با استفاده از تمام توان فنی و عملیاتی در حوزه شبکه، سیستم‌های انتقال، تلفن ثابت و دیتا آماده پوشش حداکثری مراسم اربعین حسینی است، افزود: کارکنان شرکت مخابرات ایران در تمام موارد مرتبط با بخش تلفن ثابت، حوزه ارتباطات سیار، شبکه انتقال و دیتا و تجهیز زائرسراها به‌منظور استفاده همکاران، با حداکثر هم‌افزایی و روحیه جهادی در حال تامین نیازهای ارتباطی هموطنان در مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار