یک سرمایه‌گذار آلمانی:
یک سرمایه‌گذار آلمانی با بیان اینکه خوزستان بهترین پتانسیل را برای سرمایه‌گذاری در بحث پسماند دارد، گفت: کشور آلمان آماده مشارکت در زمینه انجام طرح مدیریت پسماند در یکی از استان های ایران است.
کد خبر: ۶۷۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 22 October 2018

پروفسور ساتیانارایانا نارا از دانشگاه رُستوک آلمان در حاشیه جلسه با مدیران حوزه اقتصادی خوزستان با بیان این که برای یک پروژه کاری مرتبط به بحث مدیریت پسماندها به خوزستان سفر کرده‌ایم، اظهار کرد: هدف از سفر هیئت سرمایه‌گذاری آلمانی به خوزستان، مطالعه بر روی راهکارهای موجود برای بهبود مدیریت پسماندها و ورود سرمایه‌گذاران آلمانی به استان خوزستان است.

وی با بیان این که مطالعات پسماند خوزستان با همکاری آلمانی ها انجام می‌شود، ادامه داد: کشور آلمان آماده مشارکت در زمینه انجام طرح مدیریت پسماند در یکی از استان‌های ایران است که این مطالعه با همکاری دانشگاه‌های ایران انجام خواهد شد.

نارا، با اشاره به مشارکت کشور آلمان در مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند خوزستان، عنوان کرد: خوزستان، استانی است که در همه بخش‌های سرمایه گذاری پتانسیل دارد.

استاد دانشگاه رُستوک آلمان ادامه داد: وجود یک شهر با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر که دارای پسماندهای خانگی، پسماندهای صنعتی، نفتی و صنایع فولاد، پسماندهای بخش کشاورزی و پسماندهای خطرناک است، بهترین پتانسیل برای سرمایه‌گذاری در بحث پسماند است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

این سرمایه‌گذار با بیان این که دو روز است به همراه یک هیئت سرمایه‌گذاری وارد خوزستان شده‌ایم، خاطرنشان کرد: با بررسی‌هایی که انجام شده و با توجه به روندی که در حال طی شدن است، امید داریم تا سرمایه گذاری در استان نتیجه مثبتی داشته باشد و در این خصوص دید مثبتی به این سفر و نشست‌ها دارم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، امروز، 30 مهرماه یک هیئت سرمایه‌گذاری آلمانی در نشست با مدیران حوزه اقتصادی استان خواستار همکاری میان طرفین به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان خوزستان شد.

این هیئت سرمایه‌گذاری پیرو تفاهم نامه میان سازمان حفاظت محیط زیست کشور و وزارت محیط زیست کشور آلمان در خصوص همکاری در زمینه انرژی‌های نو، مدیریت پسماند و بهره‌گیری از تکنولوژی نوین در کنترل آلودگی‌ها به استان خوزستان سفر کرده است.

این هیئت سرمایه‌گذار آلمانی امروز در نشستی با مدیران حوزه اقتصادی استان، پتانسیل‌های خوزستان را به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار داد. همچنین راهکارهای تسهیل انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری میان طرفین نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار