فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش‌های نیروی انتظامی تاکنون چندین باند صدور ویزای جعلی در خوزستان شناسایی و دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۶۷۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 23 October 2018

سردار حیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از روند تردد زائرین اربعین حسینی مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص امنیت زائران اربعین حسینی نیروی انتظامی تمامی تمهیدات لازم و اقداماتی که باید برای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در دو مرز شلمچه و چذابه داشته باشد را به عنوان کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین استان و با همکاری سپاه، بسیج و ارتش از ورودی استان تا پایانه ها، توقفگاه ها، پارکینگ ها و مواکب داخل و بین شهری اندیشیده است.

وی افزود: وظیفه تامین امنیت مواکب در داخل شهر با سپاه و نیروی انتظامی است و مواکبی که به پایانه ها نزدیک هستند نیز توسط نیروی انتظامی پوشش امنیتی داده شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه صفر تاکنون هیچ مشکل خاصی در دو مرز شلمچه و چذابه نداشته‌ایم.

عباس‌زاده با اشاره به لزوم دریافت ویزا از مراکز معتبر توسط زوار، بیان کرد: در خصوص ویزای جعلی از ماه‌ها قبل توسط مسئولان نیروی انتظامی و سایر مسئولان استانی و کشوری در مورد اینکه زائران برای دریافت ویزا به مراکز معتبر مراجعه کنند مرتبا تذکرات لازم داده شده است.

وی افزود: به هر صورت چنانچه زائرین به مراکز غیر معتبر برای دریافت روادید مراجعه کنند امکان این وجود دارد که با مشکل روبرو شوند و به طورحتم کسانی که با ویزای جعلی به مرزها مراجعه می‌کنند با مشکل مواجه می‌شوند بنابراین مشکل از جانب ما نیست و عراقی‌ها نیز از ورود آنان به کشورشان جلوگیری می‌کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بنابراین تاکید دوباره ما دریافت ویزا از مراکز معتبر است که متاسفانه برخی این مورد را رعایت نمی‌کنند و با مشکل مواجه می‌شوند.

عباس‌زاده از شناسایی چندین باند صادرکننده روادید جعلی در استان خوزستان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش‌های نیروی انتظامی تاکنون چندین باند صدور ویزای جعلی در خوزستان شناسایی و دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند. تنها از یک باند بیش از 200 ویزای جعلی کشف شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار