14 واحد تولیدی نمونه استاندارد خوزستان روز دوشنبه در آیینی به مناسبت روز استاندارد در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۷۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 24 October 2018

مدیرکل استاندارد خوزستان در این آیین گفت: از ابتدای امسال حدود 47 واحد تولیدی پروانه استاندارد دریافت کردند.
رضا دهدشتی زاده از انتخاب مسئولان کنترل کیفیت نمونه استانی و اهدای لوح تقدیر به آنان خبر داد و گفت: به سه نفر از مسئولان کنترل کیفیت استان خوزستان شامل نفت پاسارگاد، آبان بسپار توسعه و فولاد اکسین لوح قدردانی اهدا ‌شد.

وی افزود: 449 واحد تولیدی در سطح استان خوزستان زیرپوشش استاندارد هستند که این واحدهای تولیدی 594 فرآورده تولید می‌ کنند.

مدیرکل استاندارد خوزستان اظهار داشت: این اداره کل به همراه شرکت ‌های تایید صلاحیت شده، بازرسی ‌های دقیقی بر رعایت استاندارد در این واحدها دارد.

وی افزود: شرکت پگاه خوزستان با تولید محصولات استاندارد توانسته است اعتماد مصرف کنندگان داخلی و خارجی را جلب و سهم بالایی در تولید کشور داشته باشد.

دهدشتی زاده با اشاره به تاریخچه شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان گفت: تمام محصولات این شرکت تحت نظارت سازمان استاندارد تولید شده و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند.

وی افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در استان خوزستان به رغم مشکلات و موانع موفق عمل کرده به طوریکه بخش عظیمی از چرخه اقتصادی استان خوزستان مرهون واحدهای صنعتی است.

وی گفت: این واحدهای تولیدی با وجود مشکلات و محدودیت های ساله ای اخیر به فعالیت خود ادامه داده و در راستای توسعه تلاش می کنند.

مدیرعامل شرکت پگاه خوزستان نیز گفت: این شرکت تنها شرکت تولید کننده محصولات لبنی با تکنولوژی روز و نوین بوده که به عنوان مجموعه ای کار آفرین و موفق در سطح استانی و کشور شناخته شده است.
سید حسین موسوی تولید محصولات با کیفیت را از اهداف این شرکت برشمرد و افزود: افزایش سطح آگاهی مردم،

فرهنگ سازی مصرف شیر و ترویج سلامت از برنامه های اجتماعی شرکت پگاه خوزستان است.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان با ظرفیت اسمی روزانه 400 تن هم اکنون بیش از 50 نوع محصول تولید می کند.

در این مراسم نفت پاسارگارد، فولاد اکسین، کشت و صنعت فارابی، دهخدا، امیرکبیر، دعبل خزایی، خمیر مایه و الکل رازی، رینگ سایپا، شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان، کشت وصنعت گلستان دزفول، نفت بهران، کشت وصنعت فدلک، امیر سالار بتن و مهد کودک نسرین به عنوان واحدهای نمونه استاندارد معرفی شدند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار