مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش ابر، رعد و برق، وزش باد و بارش رگباری در ارتفاعات شرقی و شمالی استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 23 October 2018

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: طی امروزآسمان خوزستان صاف تا کمی ابری خواهد بود اما به تدریج افزایش ابر و در بعضی ساعات وزش باد، احتمال بارش رگباری پراکنده و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی استان پیش‌بینی می شود.

وی افزود: همچنین طی فردا صبح پدیده اکثر نقاط خوزستان مه یا مه رقیق صبحگاهی خواهد بود. آسمان استان نیز طی فردا صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: با توجه به بالا بودن شاخص‌های ناپایداری سطوح فوقانی جو و جنوبی بودن جریانات جوی از روز پنجشنبه هفته جاری تا اواخر روز شنبه هفته آینده افزایش ابر، تندبادهای لحظه‌ای، بارش‌های رگباری پراکنده، رعد و برق و احتمال تگرگ در اکثر نقاط خوزستان به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود. همچنین احتمال برخاستن گرد و غبار با شدت و ضعف دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری افزود: به دلیل حجم زیاد بارش‌ها در برخی نقاط استان خوزستان آبگرفتگی معابر و جریان رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی روز دور از انتظار نیست.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته شوشتر با ۳۴ و ایذه با ۱۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۳۱ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار