مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان:
مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: امروز چهارم آبان ماه آخرین مهلت برای صدور روادید اربعین حسینی در استان است.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 26 October 2018

ناصر حویزاوی در پاسخ به این سوال که دلیل سرگردانی متقاضیان روادید در دفاتر زیارتی چیست، پاسخ داد: صدور روادید برای زائران اربعین حسینی هیچگونه معطلی ندارد.

وی ادامه داد: برابر اطلاعیه های قبلی صدور روادید در دفاتر زیارتی درکمتر از 48 ساعت فراهم شده و از زائران درخواست می شود تا برای صدور روادید به مراکز معتبر و زیر نظارت سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان یادآور شد: ویزاهایی که ارزانتر از سامانه سماح صادر می شود، تقلبی است و تاکید می شود که زائران اربعین ویزاهای تقلبی ارزان قیمت را خریداری نکنند.

حویزاوی آخرین مهلت ثبت نام صدور روادید را امروز4 آبان ماه اعلام کرد و افزود: متقاضیانی که تا پایان این مهلت در سامانه سماح برای شرکت در پیاده روی اربعین ثبت نام کنند؛ روادید آنها ظهر شنبه تحویل داده می شود.

وی عنوان کرد: تا کنون 158 هزار روادید در استان خوزستان صادر شده و تعداد چهار هزار نفر نیز هم اکنون در نوبت دریافت روادید هستند که فرایندهای صدور آن با سرعت در حال انجام است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به اینکه سه کنسولگری کشور عراق در شهرهای اهواز، سوسنگر و آبادان در این زمینه فعالیت می کنند، گفت: در حال حاضر عبور زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چذابه روان است.

در سال گذشته 380هزار زائر از چذابه و 650هزار زائر از مرز زمینی شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

گفتنی است، در استان خوزستان مرزهای شلمچه و چذابه 2 گذرگاه زائران اربعین حسینی برای سفر به کربلای معلی و عتبات عالیات هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: روادید ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار