مدیرکل ثبت احوال خوزستان:
مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: با راه اندازی سامانه 'تایید هویت ایرانیان' در پایانه مرزی چذابه ، امکان شناسایی و احراز هویت زائرانی که در عراق گذرنامه و روادید خود را گم کرده اند فراهم شد.
کد خبر: ۶۷۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 28 October 2018

بهنام مریدی افزود: آن دسته از زائران اربعین که در بازگشت به وطن مدارک هویتی را گم کرده اند می توانند با تایید هویت خود در پایانه چذابه وارد کشور شوند.

وی گفت:نمایندگی اداره کل ثبت احوال خوزستان مستقر در پایانه مرزی چذابه به صورت شبانه روز و تا بازگشت کامل زائران اربعین حسینی آماده خدمات دهی به زائران عزیزی که فاقد مدارک هویتی حین ورود به میهن اسلامی هستند می باشد.

تایید هویت ایرانیان در پایانه چذابه در صورتی قابل قبول خواهد بود که زائران از طریق قانونی و داشتن مدارک معتبر ،کشور را به مقصد عراق ترک کرده و به هر دلیلی مدارک خود را مفقود کرده اند.

بازگشت تدریجی زائران اربعین حسینی به کشور از طریق پایانه مرزی چذابه در چند روز اخیر شروع شده و تا پس از روز اربعین(هشتم آبان) بازگشت زائران به کشور شتاب می گیرد.

تاکنون بیش از 202هزار زائر اربعین حسینی پس از انجام فرایند قانونی از طریق پایانه مرزی چذابه راهی شهرهای مقدس عراق شده اند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار