مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین:
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در مهر ماه سال جاری، تردد تعداد ۲۴ میلیون و ۷۰ هزار و ۸۱ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید.
کد خبر: ۶۷۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 28 October 2018

ثبت ۲۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوینافشین پیرنون در گفتگو با  خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹ سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در مهر ماه سال جاری ۲۴ میلیون و ۷۰ هزار ۸۱ وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزاد راهها ۱۹ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۱۷۹ تردد معادل ۱۴.۸۰درصد کل تردد استان بوده است.

وی افزود: بیشترین میزان ترافیک در مهر ماه سال جاری مربوط به ۱۳ مهرماه سال جاری بوده است در این روز آزاد راه قزوین – کرج «رفت و برگشت» با ثبت تردد ۱۲۳ هزار و ۹۶۱ وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

پیرنون بیان کرد: از مجموع کل تردد شمارش شده استان، ۳ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۷۸۹ تردد معادل۱۲.۹درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است. محور ساوه – بوئین زهرا و بالعکس با ۱۱۵ هزار و ۱۳۱ وسیله «معادل ۴۳.۵درصد»، بیشترین سهم درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

وی  افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک «تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند» در سطح کل راههای مواصلاتی استان معادل ۵۶۷ وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در مهر ماه، مربوط به آزاد راه قزوین- کرج با ۲ هزار و ۲۳۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

پیرنون متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را ۸۳ و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را ۷۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۹۵.۴ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.

در ماه گذشته تعداد ۴۱۸ هزار و ۵۱۷ خودرو معادل ۱.۷درصد از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارای تخلف سرعت بوده و ۱۴.۵درصد وسایل نقلیه، فاصله طولی مجاز بین دوخودرو را رعایت نکرده اند. بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مربوط به آزاد راه قزوین - کرج با ۵۲۲ هزار و ۵۲۹ وسیله نقلیه «معادل ۳۵.۲ درصد» بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار