رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با بیان این‌که قیمت سکه در حال حاضر به قیمت واقعی نزدیک است، گفت: بازار سکه و طلا مانند ماه‌های گذشته نیست و دیگر هیجان و فراز و فرود قیمت‌ها در آن وجود ندارد و حباب سکه نیز به شکلی از بین رفته است.
کد خبر: ۶۷۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 29 October 2018

 

عبدالرحمان ذهبی با اشاره به آخرین وضعیت قیمت سکه در بازار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش قیمت سکه و طلا در بازار هستیم اما این افزایش قیمت‌ها جزیی است.

وی افزود: قیمت سکه در حال حاضر حدود 4 میلیون و 370 هزار تومان است و در مقایسه با روزهای گذشته اندکی افزایش داشته است. همچنین قیمت فروش هر یک گرم طلا نیز حدودا 10 هزار تومان گران شده است.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: قیمت سکه در حال حاضر به قیمت واقعی نزدیک است و حباب آن بسیار اندک و در حدود 20 تا 30 هزار تومان است و مردم می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

ذهبی بیان کرد: بازار سکه و طلا مانند ماه‌های گذشته نیست و دیگر آن هیجان و فراز و فرود قیمت‌ها را ندارد و حباب سکه نیز به شکلی از بین رفته است.

وی خاطرنشان کرد: سکه و طلا به وفور در بازار است و مردم اگر بخواهند می‌توانند خریداری کنند اما شرایط بازار خیلی مناسب نیست و به نوعی در رکود قرار داریم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نرخ طلا و سکه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار