معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان با اشاره به اتمام خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان گفت: در مجموع حدود 4 هزار و 100 تن خرما به صورت حمایتی از کشاورزان این شهرستان‌ها خریداری شد.
کد خبر: ۶۷۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 01 November 2018

رضا عبیات با اشاره به خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: این طرح برای جبران بخشی از خسارات نخلداران که به دلیل خشکسالی و شوری آب دچار مشکل شدند، با دستور وزارت جهاد کشاورزی و توسط تعاون روستایی خوزستان اجرایی شد.

وی افزود: خرید حمایتی خرما از کشاورزان آبادان، خرمشهر و شادگان از شهریورماه آغاز شد و بر اساس دستورالعملی که وجود داشت در تاریخ 31 مهرماه به اتمام رسید.

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان با اشاره به اتمام خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان تصریح کرد: در مجموع حدود 4 هزار و 100 تن خرما به صورت حمایتی از کشاورزان این شهرستان‌ها خریداری شد.

عبیات با بیان این‌که بیشترین خرید خرما از کشاورزان آبادانی انجام گرفته است، تصریح کرد: در مجموع از کشاورزان آبادانی 2800 تن خرما خریداری شده است. همچنین از کشاورزان شادگانی یک هزار و 140 تن و از کشاورزان خرمشهری 200 تن خرما خریداری شده است.

وی با اشاره به این‌که خرید توافقی خرما همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خرمایی که به صورت حمایتی از کشاورزان خریداری شده اکنون در مرحله ضد عفونی و گازدهی است و پس از آن با مشخص شدن نحوه فروش، آن را به فروش خواهیم رساند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار