مدیر امور برق شهرستان حمیدیه گفت: عملیات برق‌رسانی و تامین روشنایی 105 موکب شهرستان حمیدیه در مسیر طریق الحسین (ع) انجام شد.
کد خبر: ۶۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 30 October 2018

 

آرش بندار زاده با اشاره به بحث همکاری برای تامین برق مواکب اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) امور برق شهرستان حمیدیه اقدام به برق‌رسانی به مواکب احداث شده در در جاده طریق الحسین کرده است.

وی افزود: در این زمینه به تعداد 105 موکب که از کانال شهید چمران تا کوت سید نعیم در مسیر چذابه قرار دارند، با ساز و کار مشخص و با رعایت کلیه نکات ایمنی برق‌رسانی شده است.

مدیر امور برق شهرستان حمیدیه از احداث شبکه‌های جدید موقت در این مسیر خبر داد و گفت: نسبت به اصلاح شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف اقدامات انجام گرفته است. همچنین علاوه بر بازبینی و اصلاح کامل شبکه، در بحث تامین روشنایی مسیر موردنظر تعداد 34 دستگاه کله چراغ جدید نصب و راه‌اندازی شد.

بندار زاده با بیان این‌که این عملیات با همکاری و هماهنگی کامل با فرمانداری حمیدیه و سایر نهادهای ذیربط به منظور افزایش بهره‌وری و عدم تداخل انجام شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این اقدامات که با اعتبار 680 میلیون ریال انجام گرفت، چادرهای امدادی و خدمت رسانی هلال احمر نیز با رعایت کامل ایمنی، برقدار شدند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اربعین97 ، برق رسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار