فرمانده ناجا در شلمچه:
فرمانده ناجا با بیان اینکه همه چیز مهیاست تا زائران به شهرهای خود بازگردند، گفت: تا کنون از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران بالغ بر یک میلیون و 800 هزار نفر ایرانی و حدود 150هزار نفر اتباع خارجی عبور کرده‌اند.
کد خبر: ۶۷۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 30 October 2018

سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرز شلمچه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی شد تا امشب بازدیدی از مرز شلمچه داشته باشیم، به حمدالله همه چیز برای بازگشت زائران اربعین مهیا است.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به بازدیدی که امشب  انجام شد، ادامه داد: آمادگی کامل همه همکاران و دست اندرکاران را در پایانه مرزی شلمچه مشاهده کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پروسه بازگشت زائران آغاز شده و استقبال خوبی هم از ایشان به وجود آمده است.

اشتری با تأکید بر این موضوع که موکب ها تا پایان پروسه برگشت تمامی زائران برپا خواهند بود، یادآور شد: همکاران ما در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران تا پایان حضور زائران حاضر بوده و در خدمت ایشان خواهند بود.

وی با توصیه به زائرانی که در حال برگشت از زیارت عتبات عالیات هستند، عنوان کرد: زائران برای برگشت به شهرهای خود تعجیل نکنند و اگر خسته هستند در مواکب استراحت کنند و با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، همچنین در بین راه همکاران من در پلیس راه در خدمت رانندگان و زائران نیز خواهند بود و از ان تقاضا می‌کنم حتما به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همه چیز مهیاست تا زائران به شهرهای خود بازگردند، گفت: تا کنون از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران بالغ بر یک میلیون و 800 هزار نفر ایرانی و حدود 150هزار نفر اتباع خارجی عبور کرده‌اند.

اشتری با اشاره به بازگشت حدود 500 هزار نفر از زائران به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: روند برگشت زائران ادامه خواهد داشت و از فردا شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد تا از مردم عزیز استان خوزستان و شهرهای خرمشهر، آبادان، بستان و سوسنگرد و مردم مهران به خاطر میهمان‌نوازی و همکاری بسیار خوبی که با زائران و پلیس داشتند، تشکر کنم.

اشتری با اشاره اینکه در هر صورت در خدمت زائران اربعین خواهیم بود، گفت: از همکاران خدوم ما که حدود یک ماه است در این سه مرز حاضر هستند، همچنین پلیس و دست اندرکاران عراقی که همکاری خوبی را با پلیس ایران داشتند تشکر می‌کنم، امیدواریم که همه ما بتوانیم وظیفه خود رادر قبال این زائران انجام داده باشیم و در ثواب پیاده‌روی که زائران انجام داده‌اند، شریک باشیم.

فرمانده ناجا در پایان از همه دست اندرکاران ، نیروهای انتظامی و نظامی و نیز اصحاب رسانه که در برقراری نظم و امنیت زائران و نیز انعکاس اخبار این همایش بزرگ همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار