رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک:
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در این شهرستان گفت: طرح بزرگ گلخانه‌ای اندیمشک افتتاح می شود.
کد خبر: ۶۷۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 02 November 2018

سید هدایت‌اله موسوی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت صنعت کشاورزی برای ایجاد رونق اقتصادی، توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در اندیمشک از اولویت‌های مهم در برنامه‌ریزی برای توسعه شهرستان قرار دارد.

وی افزود: تکمیل، بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی و واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی با تصمیم هیئت وزیران در حال انجام و طرح بزرگ گلخانه‌ای اندیمشک نیز در این راستا به بخش خصوصی واگذار شد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم اندیمشک برای تکمیل طرح‌ها در حوزه کشاورزی اظهار کرد: طرح کشاورزی گلخانه‌ای اندیمشک در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در اندیمشک تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: با بهره برداری از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان اندیمشک ۲۴ واحد گلخانه‌ای هر کدام به مساحت ۶ هزار متر مربع بهره‌برداری و شهرستان اندیمشک به قطب تولید محصولات کشاورزی در استان خوزستان تبدیل خواهد شد.

 

منبع: مهر

موسوی با اشاره به ظرفیت تولید ۱۵۰ تن انواع محصولات کشاورزی در هر واحد گلخانه‌ای اندیمشک، تصریح کرد: با بهره‌برداری کامل از طرح گلخانه‌ای اندیمشک بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ تن به تولیدات کشاورزی شهرستان اندیمشک و استان خوزستان افزوده می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به این که با بهره‌برداری از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان اندیمشک بیش از ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود، بیان کرد: حفظ منابع آبی، توجه به توسعه کشت‌های نوین و افزایش محصولات کشاورزی، تقویت زمینه صادرات و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار