سرپرست هیأت ووشو استان کرمانشاه از برگزاری رقابت‌های ووشو یادوآره زلزله‌زدگان کرمانشاه در شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 31 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،رضا مهدی‌پور ، با اشاره به اینکه مسابقات جام غرب اواسط آذرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی شهرستان سرپل‌ذهاب که در زلزله 7.3 ریشتری آبان‌ماه سال گذشته خسارات زیادی متحمل شده، برگزار می‌شود.

سرپرست هیأت ووشو استان کرمانشاه به احتمال حضور وزیر ورزش در مراسم افتتاحیه این مسابقات اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف اصلی هیأت ووشو این است مسابقات جام غرب در سطح بین‌المللی و با حضور کشورهای مختلف برگزار شود، البته این اتفاق در سال آینده رخ خواهد داد.

وی با اشاره به مرگ سه تن از قهرمانان ووشو در حادثه زلزله سرپل‌ذهاب، گفت: مرگ فاطیما و امیرحسین رضایی و احسان کشتمند روز ناراحت کننده‌ای را برای ورزش و ووشو ایران رقم زد و به عنوان نمادهایی از شجاعت و قهرمانی در ووشو همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

مهدی‌پور با بیان اینکه فاطیما چند روز قبل از حادثه زلزله قرار بود در مسابقات قهرمانی استان شرکت کند، یادآور شد: با اینکه فاطیما سن کمی داشت اما بسیار مستعد بود و می‌توانست در آینده به افتخارات بزرگی دست پیدا کند.

وی به افتخارات فاطیما، امیرحسین رضایی و احسان کشتمند در ووشو اشاره کرد و افزود: احسان کشتمند در تیم منتخب استان حضور داشت و یکی از نفرات اصلی این تیم محسوب می‌شد، امیرحسن هم قهرمان نونهالان استان بود، فاطیما نیز در مسابقات کشوری توانست مدال طلا را کسب کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار