مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: حدود 5 هزار حلق لاستیک از 15مرداد امسال تا به امروز در بین کامیون داران خوزستانی توزیع شده است.
کد خبر: ۶۷۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 03 November 2018

غلامعباس بهرامی نیا در رابطه با روند توزیع لاستیک در بین رانندگان خوزستانی اظهار کرد: وزارت صنعت معدن و تجارت به صورت جداگانه به هر استان سهمیه‌ای را تخصیص و عاملین فروش را تعیین می‌کند و رانندگان بر اساس کارکردی که داشته‌اند حواله‌ای دریافت می‌کنند.

وی افزود: ما به صورت مرتب و هفتگی، توزیع لاستیک را در تمام شهرستان های خوزستان برعهده داریم که این توزیع وابسته به 3عامل میزان لاستیک‌های وارداتی، سطح تولید کارخانجات داخلی و همچنین کارکرد کامیون داران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با تاکید بر امکان متفاوت بودن آمار توزیع تصریح کرد: به نسبت سهمی که وزارت صنعت معدن و تجارت برای استان ها تعیین کرده است، سهمیه به آن استان تخصیص پیدا می‌کند که بر اساس این مطلب ممکن است ما هفته‌ای 400 حلقه لاستیک توزیع کنیم اما در هفته بعد از آن شاهد توزیع یک هزار و 100 حلقه لاستیک باشیم.

وی افزود: تعداد خودروها، وسایل نقلیه، کامیون‌ها و اتوبوس هایی که در سطح استان وجود دارد همگی در روند تخصیص سهمیه موثر هستند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار