سرپرست سینا صنعت ایذه خبر داد
سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه از انصراف این شهرستان از میزبانی دیدار فینال لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 02 November 2018

هوشنگ حاتمی با اشاره به آمادگی شهرستان ایذه برای برگزاری دیدار فینال لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در دوشنبه هفته آینده، اظهار کرد: با توجه به قطعی شدن این میزبانی تمام شرایط برای برگزاری یک فینال پر هیجان و بدون مشکل در این شهرستان فراهم شده بود.

وی افزود: با توجه به مسائل پیش آمده در راس فدراسیون کشتی و برخی از مشکلات که منشا نا‌معلومی دارد ترکیب تیم کشتی سینا صنعت برای حضور در این مرحله از مسابقات با کمبود کشتی‌گیر مواجه شد.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه دو کشتی‌گیر این تیم در اردوی تیم ملی امید برای اعزام به مسابقات جهانی حضور دارند، بیان کرد: میثم دلخانی و مهدی محسن‌نژاد به عنوان دو ملی پوش دو روز پس از دیدارهای نهایی لیگ برتر راهی مسابقات جهانی کشتی هستند و با توجه به بخشنامه فدراسیون نمی‌توانند تیم را در این مرحله از مسابقات لیگ برتر همراهی کنند.

حاتمی گفت: برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای انجام این دیدار آن‌هم در زمانی که تیم ملی در راه اعزام به مسابقات است و کشتی‌گیران ملی پوش امید نمی‌توانند تیم‌های باشگاهی خود را برای مسابقه فینال همراهی کنند نیز جالب توجه است.

وی اضافه کرد: اینکه کشتی‌گیر ما برای افتخار آفرینی برای کشورمان راهی مسابقات جهانی شود باعث افتخار است ولی دو کشتی‌گیر دیگر ما که از قرقیزستان و سنگین وزن داخلی بودند به دلایل نامعلوم در آخرین لحظات از حضور در ترکیب تیم منصرف شدند.

حاتمی با بیان اینکه این قبیل مشکلات در لیگ‌های قبلی نیز وجود داشته است و تمام ملی‌پوشان و نفرات اول تا پنجم کشور که حتی در لیگ هم کشتی نمی‌گرفتند به عضویت در آمدند، افزود: مدیرعامل این باشگاه تنها به احترام مردم شهرستان ایذه فعلا از حضور در رقابت انصراف نداده است و حتی این احتمال نیز وجود دارد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار