آمبولانس های اعزامی از هرمزگان تا بازگشت کامل زائرین اربعین، در مرز شلمچه مستقر بوده و به زائرین کربلای معلی خدمات درمانی ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 02 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: آمبولانس های اعزامی از هرمزگان تا بازگشت کامل زائرین اربعین، در مرز شلمچه مستقر بوده و به زائرین کربلای معلی خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

دکتر محمود حسین پور افزود: آمبولانس‌های اورژانس در طول مدت استقرار در مرز، از 29 مهر ماه تا روز اربعین به 569 نفر از زائرین اربعین حسینی خدمات بهداشتی درمانی ارائه نموده که از این تعداد مراجعه کننده، 344 نفر مرد و 225 نفر زن بودند.

وی ابراز کرد: اکثر بیماران در محل فوریت به صورت سرپایی درمان شده و فقط 19 نفر از مصدومین که شرایط حادتری از قبیل مشکلات قلبی، حملات آسم، ترومای ناشی از تصادفات جاده ای و... داشتند، به بیمارستان صحرایی شلمچه و بیمارستان های ولیعصر و طالقانی خرمشهر منتقل شدند.

دکتر حسین پور خاطر نشان کرد: بیشتر علت مراجعه به آمبولانس‌های اورژانس، سرما خوردگی، مشکلات گوارشی، گرفتگی عضلانی، حالت تهوع و استفراغ و ضعف و بی‌حالی بوده است که اکثراً در محل، خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در ادامه گفت: آمبولانس‌های اورژانس 115 هرمزگان تا بعد از اربعین و بازگشت کامل زائرین در مرز مستقر بوده و خدمات درمانی به زائرین ارائه خواهند نمود.

در ضمن با توجه به پایان مراسم پیاده‌روی اربعین و بازگشت زائرین، تمام پایگاه‌های اورژانس 115 و اورژانس بیمارستان‌ها به خصوص در سمت غرب استان، به صورت آماده باش بوده و با تمام قوا، آماده ارائه خدمات به زائرین گرامی هستند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار