تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست پیکان، به جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.
کد خبر: ۶۷۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 02 November 2018

به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 15:30 امروز (جمعه)به مصاف پیکان تهران رفت و توانست در  پایان این دیدار تراکتور با پیروزی مقابل این تیم به رتبه سوم جدول صعود کرد.

  • پیکان یک - تراکتورسازی 2
    گل‌ها: محمد قاضی (74) برای پیکان و آنتونی استوکس (5) و دانیال اسماعیلی‌فر (10) برای تراکتورسازی
    اخطار: امیرحسین کریمی و مگنو باتیستا از پیکان و احسان حاج‌صفی از تراکتورسازی
  • دقایق حساس: 

    دقیقه ۵: (گل اول تراکتورسازی) احسان حاج صفی توپ را طریق ضربه کرنر به داخل محوطه جریمه ارسال کرده و توپ پس از با برخورد با چند بازیکن توسط ایمان سلیمی در شلوغی محوطه جریمه وارد دروازه شد.

    دقیقه ۱۰: (گل دوم تراکتورسازی) احسان حاج صفی با ضربه کرنر توپ را به خوبی داخل محوطه جریمه ارسال کرده و دانیال اسماعیلی فر توانست با ضربه سر دومین گل تیمش را به ثمر برساند. 

    دقیقه ۱۴: مهدی مومنی توپ را یه داخل محوطه جریمه ارسال کرد که در ادامه توپ با ضربه سر عیسی آل کثیر با تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. 

    دقیقه ۱۸: احسان حاج صفی با استفاده از ضد حمله توپ را به آنتونی استوکس پاس داد ولی ضربه این بازیکن را دروازه بان تیم پیکان تصاحب کرد. 

    دقیقه ۳۷: مهدی مومنی در داخل محوطه جریمه توپ را با شوت پر قدرت به سمت دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که محسن فروزان با دست توپ را راهی کرنر کرد. 

    دقیقه ۷۲: کارت زرد داور به مگنو باتیستا از تیم پیکان

    دقیقه ۷۳: (گل تیم پیکان) بازیکن تیم پیکان توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد، سپس مدافع تیم میهمان توپ را به هوا شوت زد و در ادامه با اشتباه محسن فروزان همراه شد که محمد قاضی توانست با استفاده از دروازه خالی گل تیمش را به ثمر برساند. 

    دقیقه ۷۵: کارت زرد داور به شاهین ثاقبی از تیم پیکان 

    دقیقه ۸۶: حمله خطرناک بازیکنان تراکتورسازی را از سمت راست زمین مسابقه با شوت محکم آنتونی استوکس همراه شد که وحید شیخ ویسی توپ را به کرنر فرستاد. 

    دقیقه ۹۰: شاهین ثاقبی توپ را از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی ارسال کرد که توپ از بالای دروازه محسن فروزان راهی بیرون شد. 

    گفتنی است، تیم تراکتورسازی با این نتیجه در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر ۱۹ امتیازی شده و پیکان نیز ۱۶ امتیازی باقی ماند. 

     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار