فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل آمد که در کمتر از پنج ساعت سارقین مسلح دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۷۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 03 November 2018

سردارحیدر عباس‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 21:30 شب گذشته (11 آبان ماه) ماموران کلانتری 27 حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک می‌شوند و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران نیروی انتظامی تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه "مهرزاد خیری" به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ستوان دوم "ابراهیم عبیات" نیز به صورت سطحی مجروح شد.

عباس‌زاده ادامه داد: در این درگیری سه نفر از سارقان مسلح مجروح شدند که یکی از آنان در صحنه درگیری دستگیر شده و دو دستگاه خودروی سرقتی توقیف و ابزار سرقت از آن‌ها کشف شد.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت سه سارق مسلح دیگر که یکی از آن‌ها ازناحیه سر و دیگری ازناحیه بازو به ضرب گلوله مامورین زخمی و از محل درگیری متواری شده بودند، در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند. این افراد در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با هماهنگی مرجع قضایی ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار