مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی بارش پراکنده تا فردا خبر داد و گفت: با تقویت سامانه بارشی در استان خوزستان، شدت بارش‌ها طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه همراه با رعد و برق، تگرگ و تندباد لحظه‌ای خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 03 November 2018

محمد سبزه‌زاری با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان از امروز اظهار کرد: از امروز (12 آبان‌ماه) تا روز یکشنبه، بارش پراکنده در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود اما با تقویت این سامانه بارشی شدت بارش‌ها تا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به صورت رگباری و گسترده همراه با رعد و برق و بعضا تگرگ و تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

وی افزود: از روز چهارشنبه شاهد کاهش شدت فعالیت این سامانه خواهیم بود. همچنین در ارتفاعات استان خوزستان انتظار بارش به صورت برف را داریم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به شدت بارش‌ها، آبگرفتگی معابر، طغیان مسیل‌ها در مناطق جنوب غربی و مرکزی و به ویژه در مناطق مرتفع شمال و شرقی استان خوزستان دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته گتوند با 32 و دهدز با 12 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 19 و 30 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار