سرمربی تیم فریزبی بانوان خوزستان با اشاره به آمادگی تیم استان برای حضور در رقابت‌ها کشوری، گفت: هدف ما کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی است.
کد خبر: ۶۷۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 05 November 2018

فائزه خلفی در خصوص آمادگی تیم استان برای حضور در مسابقات پیش‌روی کشوری، اظهارکرد: در حال حاضر تمرینات تیم استان به صورت خوب و منسجم در حال برگزاری است و خدا را شکر مشکلی وجود ندارد که جا دارد از مسوولان استان بابت اهمیت به این رشته قدردانی کنم.

وی با بیان این‌که هدف ما قهرمانی در رقابت‌های فریزبی کشور است، گفت: دو سال متوالی در این مسابقات به قهرمانی رسیدیم و امسال برای کسب سومین جام قهرمانی رو در روی حریفان قرار می‌گیریم. در حال حاضر تنها حریف اصلی ما اصفهان محسوب می‌شود که با توجه به آمادگی و انگیزه خوب بازیکنان می‌توانیم ضمن شکست اصفهان، به قهرمانی هم برسیم.

سرمربی تیم فریزبی بانوان خوزستان با اشاره به وضعیت خوب این رشته در استان نیز گفت: ما ورزشکاران خوبی در این رشته داریم و حتی خود من به اردوی تیم‌ملی فریزبی بانوان نیز دعوت شده‌ام. همچنین در مسابقات دوره‌های قبل، فاطمه شریفی و نادیا دشت‌بزرگ به عنوان خانم گل شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: هجدهم آبان‌ماه نیز مسابقات چهار جانبه استان برای انتخاب نفرات نهایی تیم خوزستان جهت اعزام به مسابقات کشوری برگزار خواهد شد. رقابت‌های کشوری، انتخابی تیم‌ملی نیز محسوب می‌شود که امیدوارم امسال هم جند ورزشکار استان به عضویت تیم‌ملی درآیند.

خلفی در پایان گفت: امیدوارم از این جا به بعد نیز حمایت مسوولان بیتشر از این شود زیرا همانطور که گفتم استعدادهای خوبی در فریزبی بانوان داریم که با توجه بیشتر می‌توانیم آینده خیلی بهتری در این رشته در کشور داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فریزبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار