نصیری خبرداد:
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری دو رشته از رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 05 November 2018

ابراهیم نصیری اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد ورزشی کشور تحت عنوان «المپیاد استعداهای برتر» تمام هیات‌های ورزشی نیز باید نسبت به این موضوع اهتمام ورزند و تدارکات مسابقات انتخابی استان را با نظارت کارشناسان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان فراهم کنند.

وی ادامه داد: خوزستان به زودی در دو رشته سه‌گانه و بسکتبال در شهرهای اهواز، امیدیه، ماهشهر و دزفول میزبان المپیاد استعدادهای برتر کشور است که افتتاحیه این مسابقات نیز طی مراسمی باشکوه و با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنین در نظر گرفته شده است که نسبت به بدرقه 65 ورزشکار دختر و پسر استان جهت اعزام به این رقابت‌ها که در رشته‌های مختلف و در استان‌های متفاوت برگزار می‌شود، مراسم بدرقه شایسته و قابل ملاحظه‌ای برگزار شود.

وی عنوان کرد: المپیاد استعدادهای برتر کشور طی 20 روز آینده به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی از اولویت‌های این حوزه در کشور محسوب می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار