معاون مدیر کل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: به دلیل از سرگیری عملیات بازسازی راه آهن مسیر تهران – خرمشهر در ناحیه لرستان حرکت قطارهای مسافری و باری در این مسیر در روزهای یکشنبه و دوشنبه متوقف می شود.
کد خبر: ۶۷۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 04 November 2018

حرکت قطارها در مسیر خرمشهر - تهران برای 48 ساعت متوقف شد

غلامحسین فارسیان اظهار داشت: در ناحیه لرستان و کوههای زاگرس حد فاصل سه ایستگاه تله زنگ، تنگه پنج و تنگه هفت به دلیل بازسازی خط ریلی حرکت قطارهای باری و مسافری طبق برنامه زمان بندی متوقف می شود.

وی گفت: در ایام اربعین حسینی به دلیل تردد زائران عتبات عالیات از طریق راه آهن درخواست توقف عملیات بازسازی داده شد تا زائران از خدمات راه آهن استفاده کنند.

فارسیان در ادامه گفت: فعالیت قطار ریل باس خرمشهر – شلمچه که برای جابجایی زائران اربعین راه اندازی شده بود ساعت 24 امشب به پایان رسید.

فارسیان شمار جا به جایی روزانه زائران با قطار ریل باس خرمشهر – شلمچه را 12 هزار نفر در ایام اربعین بیان کرد و گفت: قطار ریل باس خرمشهر – شلمچه از 28 مهرماه تا 12 آبان به صورت شبانه روزی زائران را از مرز شلمچه تا خرمشهر و بالعکس جا به جا نمود.

وی گفت: روز شنبه یک رام قطار خرمشهر – مشهد و پنج رام قطار خرمشهر – تهران کار جا به جایی زائران اربعین را از خرمشهر انجام دادند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار