کیامرث حاجی زاده :
کیامرث حاجی زاده در نشست هماهنگی افتتاح مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: راه اندازی مرکز مانیتورینگ این اداره کل مراحل پایانی خود را طی می کند.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 04 November 2018

کیامرث حاجی زاده در نشست هماهنگی افتتاح مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: راه اندازی مرکز مانیتورینگ این اداره کل مراحل پایانی خود را طی می کند. از همه کسانی که در تکمیل و راه اندازی این مرکز زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم؛ انشاالله در هفته آینده رسماً با حضور معاون وزیر کشور و استاندار مراسم افتتاح این سالن برگزار خواهد شد.

به گزارش"تابناک" وی یادآور شد: استان خوزستان استان دائم البحرانی است و مجموعه ای از بحران های متعدد در آن روی می‌دهد. البته در برخی مقاطع نتوانستیم تدبیر لازم را داشته باشیم و متاسفانه بحران های زیست محیطی و اجتماعی بعضاً به بحران‌های امنیتی سوق داده شدند و این برای استان خوزستان که توانسته هشت سال دفاع مقدس را با سرافرازی پشت سر بگذارد، پذیرفته نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار کرد: شعار دادن کار ساده ای است اما باید دنبال عمل باشیم و استان خوزستان از این مرحله که مدیران روزمره داشته باشد، گذشته است.

حاجی زاده ادامه داد: استان خوزستان در بخش زیرساختها مشکل دارد و تغییر اقلیم و خشکسالی هم مشکلات را شدت بخشیده است و در نتیجه باید روحیه جهادی و عملگرایی را تقویت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه در این مکان تعامل مضاعف خواهیم داشت، اظهارکرد: وزیر کشور جزو وزیران موفق و توانمند دولت است و از این رو ما که در زیر مجموعه وزارت هستیم، باید بستر لازم برای پیشبرد بهتر امور را فراهم کنیم.

وی در خصوص کارکرد مرکز مانیتورینگ اداره کل مدیریت بحران خوزستان توضیح داد: بسیاری از مسائل و واقعیت‌های استان خوزستان در همین سالن در سریع ترین زمان ممکن برای مسئولان نمایش داده خواهد شد و مدیران با اطلاع کامل قادر خواهند بود تصمیم سازی کنند.

حاجی زاده تصریح کرد: تاکنون چندین دستگاه مانند آب و برق، محیط زیست، راهداری، حمل و نقل و پایانه های مرزی و هواشناسی اطلاعات خود را به سرورهای مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران استان انتقال داده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها هم از جمله همراه اول، ایرانسل، فرودگاه ها، هلال احمر، اورژانس، برق منطقه ای، توزیع برق استان و اهواز و آب و فاضلاب استان خوزستان و اهواز در اسرع وقت اطلاعات خود را انتقال دهند. همچنین کارشناسان فناوری ارتباطات دستگاه‌ها برای دریافت و پردازش داده‌ها در محل این سالن مستقر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار