رئیس اداره تعزیرات دشت آزادگان:
رئیس اداره تعزیرات دشت آزادگان از مشخص بودن نرخ اتوبوس انتقال زائران از چذابه به شهرهای مبداء خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 04 November 2018

محمدرضا طالبی شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای مستمر طی سه هفته اخیر از مرز چذابه و پارکینگ خودروها اظهار کرد: هزینه پارک خودرو به صورت روزانه هر روز پنج هزار تومان و به صورت ساعتی نیز هر ساعت هزار تومان محاسبه می شد.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مسافربری مستقر در چذابه افزود: نرخ اتوبوس های چذابه ـ تهران اتوبوس معمولی ۱۰۰ هزار تومان و VIP ۱۵۹ هزار تومان، چذابه ـ اصفهان اتوبوس معمولی ۸۰ هزار تومان و VIP ۱۲۶ هزار تومان، چذابه ـ یزد اتوبوس معمولی ۱۱۵ هزار تومان و VIP ۱۸۵ هزار تومان، چذابه ـ شیراز اتوبوس معمولی ۸۰ هزار تومان و VIP ۱۲۷ هزار تومان، چذابه ـ مشهد اتوبوس معمولی ۲۰۰ هزار تومان و VIP ۳۲۰ هزار تومان و همچنین چذابه ـ اهواز نیز اتوبوس معمولی ۲۰ هزار تومان و VIP ۳۰ هزار تومان است.

رئیس اداره تعزیرات دشت آزادگان با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر از محل استقرار دائم مواکب تصریح کرد: این بازدیدها به منظور بررسی وضعیت بهداشتی مواکب انجام شد.

طالبی در پایان با اشاره به برگزاری یک نشست هم اندیشی با گمرک چذابه گفت: زائران در صورت هرگونه شکایت می توانند با شماره ۱۳۵ سازمان تعزیرات تماس بگیرند؛ همچنین امکان اعلام شکایت، نظرات و پیشنهادات از طریق سایت WWW.T۱۳۵.IR فراهم شده است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار