نایب رئیس جمنا:
نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آمریکا عده‌ای مزدور بین قومیت‌های ایران پیدا کرد تا از طریق آن‌ها کشور را تجزیه کند و برنامه ریزی‌اش این بود زیرا استعمار همیشه در حال تجزیه ملت‌ها است و در ایران نیز این برنامه را داشت که البته آمریکا و انگلیس این آرزو را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۶۷۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 04 November 2018

مهدی چمران صبح امروز در سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی 13 آبان در اهواز، اظهار کرد: آمریکایی که در سال 1332 کودتا کرد و دولتی که نفت را ملی کرد را ساقط کرد، مدت‌ها با استبداد تا سال 57 بر ایران حکومت کرد. شاهی که نوکر آمریکا بود و مردم ایران را به خاک و خون کشید، در همین روز امام را تبعید کرد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: آمریکا هر چه توانست انجام داد تا انقلاب اسلامی به پیروزی نرسد اما با رهبری امام و شهادت شهدای بزرگوار به پیروزی رسیدیم، بنابراین آمریکا از روز نخست دشمنی خود را بیشتر و بیشتر کرد.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آمریکا عده‌ای مزدور بین قومیت‌های ایران پیدا کرد تا از طریق آن‌ها کشور را تجزیه کند و برنامه ریزی‌اش این بود زیرا استعمار همیشه در حال تجزیه ملت‌ها است و در ایران نیز این برنامه را داشت که البته آمریکا و انگلیس این آرزو را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: آمریکا کودتای نوژه و حمله طبس را انجام داد و ناکام ماند، صدام جانی را وا داشت تا به انقلاب نوپای اسلامی حمله کند، صدام 8 سال با سلاح‌های پیشرفته غرب و شرق و سلاح‌های شیمیایی آلمان به ما حمله کرد اما به بهای خون شهدای عزیز، جانبازان، زنان و مردان عزیزمان به پیروزی رسیدیم و یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست دشمن نماند.

چمران گفت: در 200 سال گذشته هر زمان جنگی رخ داد، تکه‌ای از ایران جدا شد اما امروز به یُمن انقلاب، نعمت خدادادی مکتب و اعتقادات ما، امام و شهدا، صلابت و اقتدار ایران اسلامی آنچنان پیچید که آمریکا همچنان علیه ما توطئه می‌کند تا ایران را از جایگاه خود پایین بکشد چون می‌داند پیروزی ایران پیروزی امت‌های اسلامی است.

نایب‌رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اکنون دشمن خواب وحشتناک هواپیماهای جنگی و موشک‌های دورپرواز ما را می‌بیند، گفت: ما همواره آماده دفاع از کشورمان و سرزمین‌های اسلامی هستیم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تنگه هرمز همیشه آماده‌اند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اقتدار انقلاب به حدی است که در مرزهای اسرائیل حضور دارد و وحشت صهیونیست‌ها را موجب شده است. آمریکایی‌ها داعش را به‌وجود آوردند تا با پول و جان مسلمین، کشورهای اسلامی را نابود کنند. در 13 آبان سال 57، به خاطر دارم چگونه دانش آموزان را به گلوله بستند، امروز هم سعودی‌ها با سلاح آمریکایی، یمنی‌ها را به خاک و خون می‌کشند.

چمران افزود: اما قطعاً همان‌گونه که مقاومت اسلامی در عراق و سوریه و لبنان پیروز شد، در یمن و بحرین هم به پیروزی خواهد رسید و سایر ملت‌های منطقه نیز به اردوگاه اسلامی خواهند پیوست.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره شرایط تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: تحریم‌ها در برجام لغو نشده بود، تعلیق شده بود و به ملت ما لغو را گفتند، بنابراین هیچ چیز جدیدی به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: اگر با تبلیغات، جنگ روانی و با عوامل داخلی که این تبلیغات را تشدید می‌کنند مقابله شود، ملت ما می‌تواند سختی‌ها را تحمل کند اما نمی‌تواند ذلت را تحمل کند. ما نمی‌توانیم گاو شیرده آمریکا باشیم، ما ملت فقیری نیستیم و ثروت‌های بسیاری داریم و جوانان و متخصصان توانمند در کشور ما زیاد وجود دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار