سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تحریم فشارهای اقتصادی، سیاسی و ... به مردم وارد می‌کند اما با تعامل میان سه قوه می‌توانیم تحریم‌های ظالمانه آمریکا را پشت سر بگذاریم و فشار اقتصادی را کاهش دهیم.
کد خبر: ۶۷۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 04 November 2018

جلیل مختار با اشاره به آغاز دور جدید تحریم‌ها در 13 آبان ماه اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران از گذشته تا کنون پابرجا بوده و موج جدید تحریم‌ها نیز نمونه دیگری از دشمنی این کشور با ما است. هیچ هراسی از آغاز تحریم‌ها نداریم و با همراهی مردم و تعامل میان ارکان مختلف کشور می‌توانیم در مقابل تحریم‌ها بایستیم.

وی افزود: تحریم فشارهای اقتصادی، سیاسی و... به مردم وارد می‌کند اما با تعامل میان سه قوه می‌توانیم تحریم‌های ظالمانه آمریکا را پشت سر بگذاریم و فشار اقتصادی را کاهش دهیم.

مختار تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله با تحریم‌ها است و در این زمینه با اکتفا بر تولید داخل و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به بهترین شکل در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا ایستادگی کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم ایران همیشه در برابر تحریم‌ها ایستاده‌اند، ادامه داد: اعمال تحریم قطعا فشارهای اقتصادی به مردم وارد می‌کند اما تعامل میان دولت و مجلس می‌تواند منجر به ارائه راهکارهایی شود تا مردم شرایط سختی را در دوران تحریم متحمل نشوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تحریم ها ، جلیل مختار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار