نظری با اشاره به مشکلات اخیر تامین کالا:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: انتظار ما از حمل و نقل و پایانه‌ها این است که مسئله حمل و نقل را با دقت و حساسیت بیشتری رصد کند تا شاهد اثرات آن بر بحث تنظیم بازار باشیم.
کد خبر: ۶۷۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 06 November 2018

امیر حسین نظری با اشاره به نقش مدیریت حمل و نقل در مساله تنظیم بازار استان اظهار کرد: نباید منافع یک جامعه کوچک بر منافع کل جامعه غالب باشد زیرا مساله مشکلاتی را برای بخش‌های مختلف به وجود می آورد.

وی با بیان این‌که دیدگاه انجمن صنفی حمل و نقل، در بحث حمل و نقل باید یک نگاه عام المنفعه باشد تا همه از آن سود ببرند، افزود: انتظار ما از حمل و نقل و پایانه‌ها این است که مسئله حمل و نقل را با دقت و حساسیت بیشتری رصد کند تا شاهد اثرات آن بر بحث تنظیم بازار باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: انتظار داریم مدیریت حمل و نقل به ویژه در بخش بندری که بیشترین حجم واردات و ترخیص کالای اساسی و مورد نیاز مردم در آن صورت می‌گیرد، با حساسیت و نظارت بیشتری پیگیری شود تا در این زمینه مساله‌ای در بحث تنظیم بازار استان به وجود نیاید.

نظری با بیان این‌که اوضاع کنونی بازار استان خوب است، عنوان کرد: در بحث کنترل و تنظیم بازار باید به دو مقوله که اهمیت بسیاری در این زمینه دارند، توجه کنیم. اولین مساله در این بخش آن است که در شرایط کمبود از کنترل و نظارت به عنوان اهرمی برای خروج از شرایط حساس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مساله دیگر در این زمینه آن است که بحث پایش بازار را به عنوان یک راهکار برای پیشگیری از ورود به اوضاع نابسامان بازار استفاده کنیم. در این راستا باید دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر و جدی این مقوله را پیگیری کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار