سرپرست نفت آبادان :
سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان، گفت: حسین بغلانی دقیقه 90 در حال ورود به زمین بود و از داور چهارم خواست کار تعویض سریع‌تر انجام شود، در همین بین بگومگویی به وجود آمد که داور چهارم از داور وسط خواست او را اخراج کند.
کد خبر: ۶۷۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 05 November 2018

مرتضی دهداری‌پور در مورد وضعیت نفت آبادان اظهار کرد: شرایط نفت خوب است، دیروز بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده شویم، بازیکنان ما در طول مسابقه تلاش زیادی کردند و بسیار جنگنده ظاهر شدند، فولاد هم تیم خوبی بود و بازی پایاپا با ما انجام داد و لی در کل نتوانستیم برنده شویم.

وی در مورد اینکه در بازی دیروز درگیری بین هواداران دو تیم به وجود نیامد، تصریح کرد: ما از سال گذشته ساماندهی خوبی در بین هواداران داشتیم و مسئول کانون هوادارانمان شخصی تحصیلکرده است، خوشبختانه در بازی دیروز هم جو خوبی فراهم بود و مشکلی به وجود نیامد.

سرپرست نفت آبادان در رابطه با اخراج حسین بغلانی قبل از حضور این بازیکن در زمین عنوان کرد: بغلانی کاپیتان نفت و جزو بازیکنان باتجربه تیم است، او دقیقه 90 در حال ورود به زمین بود و از داور چهارم خواست کار تعویض سریع‌تر انجام شود، در همین بین، بگومگویی به وجود آمد که داور چهارم از داور وسط خواست بغلانی را اخراج کند که ما هم به این تصمیم احترام گذاشتیم، هیچ مسئله خاصی نبود و داور خیلی سختگیرانه با این مسئله برخورد کرد.

وی در مورد محرومان نفت آبادان در بازی بعدی عنوان کرد: به غیر از حسین بغلانی، محروم دیگری نداریم.

دهداری‌پور در رابطه با مسابقه با نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است که آنها در بازی آخر خود مقابل استقلال خوزستان هم به پیروزی رسیدند، امیدوارم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم دست پر به آبادان بازگردیم، نفت آبادان روز به روز بهتر می‌شود و قطعا ما شرایط خوبی را در ادامه خواهیم داشت.

 

منبع: فارس

برچسب ها: نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار